Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.01.2019, 10:45

Susedov vystriedala Autoškola. S akým úspechom?

Z novinky má Markíza pripravených osem častí, ktoré bude vysielať raz týždenne.

Susedov vystriedala Autoškola. S akým úspechom?
Zdroj: TV Markíza / Autoškola

Televízia Markíza uviedla v pondelok 7. januára na obrazovky nový komediálny seriál Autoškola. Vystriedal kultových Susedov, ktorí kraľovali pondelkovým večerom počas uplynulého roka.

Nový komediálny seriál vznikol pod taktovkou Tomáša Janča, režíséra Hornej Dolnej. „Nápad som v hlave nosil už dlhšie. V porovnaní s Hornou Dolnou však bola Autoškola oveľa ťažšia na prípravu a sám som zvedavý, ako ju diváci prijmú,“ hovorí režisér.

Novinka opisuje príbeh rodiny, ktorá sa dáva kvôli nečakanému dedičstvu nedobrovoľne dokopy a pre jeho získanie je ochotná lavírovať aj na hrane zákona. 

V hlavných úlohách sa predstavili Juraj Kemka ako Rudo, jeho mamu Martu hrá Marta Sládečková, Ján Koleník sa predstavil v role väzňa Paliho a Emil Horváth ako veliteľ väzenskej stráže.

V ďalších úlohách účinkujú Daniela Šencová ako Martina dcéra Katka, Peter Kadlečík ako jej manžel, ale aj Karol Čálik, Sväťo Malachovský a Dominika Morávková, ktorá nahrala S hudbou vesmírnou aj úvodnú zvučku.

Zdroj: TV Markíza

​Z novinky má televízia pripravených osem častí, ktoré bude vysielať raz týždenne. Prvú epizódu odvysielala v pondelok 7. januára, uviedla ju bez prerušenia rekamnými brejkami. V obchodnej skupine divákov 12 až 54 rokov bola najsledovanejším programom dňa zo všetkých nespravodajských programov, pripísala si sledovanosť 10 percent pri podiele 26,7 percenta. Najvyšší podiel na úrovni 34,5 percenta dosiahla v skupine mladých mužov vo veku od 12 do 34 rokov a u divákov v Trenčianskom kraji (40,4 percenta). Konkurenčné Inkognito na JOJ zaznamenalo sledovanosť 8,2 percenta pri podiele 22,3 percenta. 

Inkognito však bolo najsledovanejším nespravodajským programom v širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov, kde dosiahlo 11,4 percentnú sledovanosť a 24,5 percentný podiel. V tejto cieľovej skupine si Autoškola pripísala sledovanosť 9,5 percenta a podiel 19,9 percenta, pozrelo si ju 422-tisíc divákov. 

Na novinku reagovali diváci aj na facebookom profile televízie. Komentáre sú rôzne, nechýbajú pozitívne, ale ani negatívne ohlasy, ako napríklad:

"Mám rada komédie, ale toto nemalo ani hlavu,ani pätu, skôr mi to prišlo trápne!"

"So slovenskou tvorbou iba zle skúsenosti po väčšine, ale tu som sa schuti zasmial a bavil. Samozrejme, chvíľami to mrzlo, ale ako celok fajn. Teším sa na ďalšie časti."

"Nemajú poňatia, čo je humor..."

"Bola to super robota a myslím, že by ste tomu mohli dať šancu"

"Otrasné niečo, divím sa tým hercom, že do tohto išli."

Neporaziteľní Susedia

Autoškola vystrieda na osem týždňov na obrazovke Markízy Susedov, ktorí sa minulý rok stali fenoménom aj po takmer 11 rokoch. Prvú epizódu si na Nový rok minulého roka pozrelo rekordných 1,1 milióna divákov, čím sa stala najsledovanejším programom na slovenskom televíznom trhu od hokejových majstrovstiev sveta v roku 2016.

Prvá epizóda kraľovala tiež rebríčku najsledovanejších programov uplynulého roka, až na Štedrý večer ju na prvej priečke vystriedali Tri oriešky pre Popolušku.

Markíza mala pripravených 10 častí, po úspechu pokračovala v nakrúcaní a Susedia mali napokon 25 epizód, pričom si každú priemerne pozrelo 523-tisíc divákov.

Susedia sa po skončení Autoškoly opäť vrátia na obrazovky v novej sérii. Markíza bude pokračovať aj so svojimi ďalšími úspešnými projektami.

Od 14. januára sa na obrazovky vrátia Oteckovia, na jar k nim pribudne okrem spomínaných Susedov aj Horná Dolná, a nebude chýbať pokračovanie úspešnej jesennej novinky Sestričky.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.