Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.01.2019, 11:00 Aktualizované dňa 10.01.2019 o 11:31

Markíza si otestovala novú Hypnoshow. Diváci ju prijali rozpačito

V novej šou plnili súťažiaci v stave hypnózy rôzne úlohy. Správu sme aktualizovali o vyjadrenie televízie.

Markíza si otestovala novú Hypnoshow. Diváci ju prijali rozpačito
Zdroj: TV Markíza

Markíza uviedla v stredajšom prime time pilotný diel svojej novinky Hypnoshow. Rovnakú stratégiu televízia zvolila aj minulý rok pri šou 2 na 1, kde si otestovala divácky záujem na jednej časti, po úspechu pripravuje ďalšie časti, ktoré bude vysielať na jar.

V Hypnoshow musia súťažiaci absolvovať sériu úloh po tom, ako boli uvedení do hlbokej hypnózy. Okrem moderátora Dana Dangla sa predstavil aj hypnoterapeut Martin Lajprík, ktorý priviedol piatich súťažiacich do stavu hypnózy, v ktorej plnili rôzne úlohy. Ako sama televízia priznala, nájsť ľudí, ktorí sa dajú zhypnotizovať nie je jednoduché. „Mali by mať na to talent, v mysli by mali mať tú schopnosť a ja ich len učím ju využiť," ozrejmil svoju úlohu v šou Lajprík.

Markíze sa však nepodarilo pritiahnuť divákov k obrazovkám a šou sa uviedla so sledovanosťou len 7 percent a trhovým podielom 20,3 percenta. Stačilo to  však na pozíciu najsledovanejšieho programu dňa v cieľovej skupine mladších divákov od 12 do 54 rokov. Filmovú ponuku JOJ - Copak je to za vojáka - si pozrelo 6,1 percenta divákov s podielom 18,5 percenta.

Na sociálnych sieťach si Hypnoshow vyslúžila spŕšku kritických komentárov. 

Markíza poskytla Stratégiám vyjadrenie, ako je spokojná s uvedením šou a či bude pokračovať v nakrúcaní ďalších častí: "Pilotná epizóda Hypnoshow odštartovala ako najsledovanejší nespravodajský program dňa v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54, nemožno preto hovoriť o nespokojnosti. O budúcnosti šou budeme informovať, keď to bude aktuálne," uviedol Lukáš Kočíšek, PR manažér televízie.

Pôvodom britská televízna šou You're Back In The Room bola adaptovaná vo viacerých krajinách sveta, napríklad aj v Poľsku a Slovinsku, kde štartovala v roku 2017 s 50 percentným podielom.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.