TV JOJ
StoryEditor

S pravdou von odštartovalo na úrovni Hypnoshow. Milenkám sa diváci nevrátili

11.01.2019, 10:25
Autor:
hrnhrn
Nová zábavná šou sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Vo štvrtok 10. januára uviedla televízia JOJ svoju ďalšiu novinku. Na obrazovkách vystriedala tradičné štvrtkové Inkognito zábavná relácia S pravdou von. Štvorica hercov a zabávačov v zložení Juraj Kemka, Lukáš Latinák, Marián Miezga a Róbert Jakab v nej zisťuje, kto z trojice ľudí stojacich pred nimi hovorí pravdu a kto klame. Moderátorom novinky je Juraj „Šoko“ Tabaček.

Relácia má na facebooku svoju stránku. V komentároch diváci hodnotili premiérovú časť prevažne pozitívne, nevzbudila také kontroverzné reakcie ako včerajšia Hypnoshow.

"Úplne perfektné :) smiali sme sa veľa, pozeralo sa veľmi v pohode."

"Rozpačitý začiatok."

"Bolo to super. Výborne a zábavné. Perfektná patrička hádačov a úžasný moderátor."

"Škoda, že JOJka vykráda samu seba a použiva rovnakých účinkujúcich vo viacerých reláciách."

"To už bolo, oprášená repríza."

​Novinka sa stala najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa, pozrelo si ju 430-tisíc divákov starších než 12 rokov. V tejto širšej cieľovej skupine si pripísala sledovanosť 9,3 percenta s podielom 20,3 percenta. Vyššiu sledovanosť mali len hlavné spravodajské relácie, pričom najviac divákov mali Noviny TV JOJ, ktoré dosiahli podiel 31,5 percenta.

V obchodne dôležitej skupine divákov 12 až 54 rokov S pravdou von rovnako zabodovalo, pripísalo si 7,1 percentnú sledovanosť a podiel 20 percent, teda rovnaké čísla ako včerajšia premiéra Hypnoshow na Markíze.

​Novinku doplnil porotcovský špeciál Česko Slovensko má talent s retrospektívou najlepších momentov siedmej série šou. U divákov však nevyvolal žiadny záujem a skončil s podielom len 12 percent. JOJ pripravila spoločne s Primou štyri epizódy, každá je venovaná jednému porotcovi.

Markíza novinkám konkurovala reprízou jarného seriálu Milenky, ktorý uvádza v dvoch častiach za sebou. Včerajšie prvé dve epizódy zaznamenali podpriemernú sledovanosť 5 a 4 percent pri trhovom podiele 13 a 14 percent. Uvidíme, či zvyšných desať epizód odvysiela televízia v prime time, alebo dostanú nový vysielací čas.

Zlaté časy na Jednotke venované spomienke na Stana Dančiaka si pripísali podiel 10 percent v cieľovej skupine 12-54, v širšej cieľovej skupine 12+ to bolo 15 percent.

​Budúci týždeň v pondelok sa na obrazovky Markízy vrátia Oteckovia a v stredu odštartuje na JOJ druhá séria komediálneho seriálu Som mama.

01 - Modified: 2019-01-07 09:17:08 - Feat.: 0 - Title: Januárové premiéry: Televízie odštartujú nové seriály aj šou 02 - Modified: 2019-01-09 06:50:52 - Feat.: 0 - Title: Susedov vystriedala Autoškola. S akým úspechom? 03 - Modified: 2019-01-06 13:02:31 - Feat.: 0 - Title: Aký bol rok 2018 pre slovenské televízie? Markíza si zvýšila náskok pred JOJ
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 12:54