Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.01.2019, 11:25

S pravdou von odštartovalo na úrovni Hypnoshow. Milenkám sa diváci nevrátili

Nová zábavná šou sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

S pravdou von odštartovalo na úrovni Hypnoshow. Milenkám sa diváci nevrátili
Zdroj: TV JOJ

Vo štvrtok 10. januára uviedla televízia JOJ svoju ďalšiu novinku. Na obrazovkách vystriedala tradičné štvrtkové Inkognito zábavná relácia S pravdou von. Štvorica hercov a zabávačov v zložení Juraj Kemka, Lukáš Latinák, Marián Miezga a Róbert Jakab v nej zisťuje, kto z trojice ľudí stojacich pred nimi hovorí pravdu a kto klame. Moderátorom novinky je Juraj „Šoko“ Tabaček.

Relácia má na facebooku svoju stránku. V komentároch diváci hodnotili premiérovú časť prevažne pozitívne, nevzbudila také kontroverzné reakcie ako včerajšia Hypnoshow.

"Úplne perfektné :) smiali sme sa veľa, pozeralo sa veľmi v pohode."

"Rozpačitý začiatok."

"Bolo to super. Výborne a zábavné. Perfektná patrička hádačov a úžasný moderátor."

"Škoda, že JOJka vykráda samu seba a použiva rovnakých účinkujúcich vo viacerých reláciách."

"To už bolo, oprášená repríza."

​Novinka sa stala najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa, pozrelo si ju 430-tisíc divákov starších než 12 rokov. V tejto širšej cieľovej skupine si pripísala sledovanosť 9,3 percenta s podielom 20,3 percenta. Vyššiu sledovanosť mali len hlavné spravodajské relácie, pričom najviac divákov mali Noviny TV JOJ, ktoré dosiahli podiel 31,5 percenta.

V obchodne dôležitej skupine divákov 12 až 54 rokov S pravdou von rovnako zabodovalo, pripísalo si 7,1 percentnú sledovanosť a podiel 20 percent, teda rovnaké čísla ako včerajšia premiéra Hypnoshow na Markíze.

​Novinku doplnil porotcovský špeciál Česko Slovensko má talent s retrospektívou najlepších momentov siedmej série šou. U divákov však nevyvolal žiadny záujem a skončil s podielom len 12 percent. JOJ pripravila spoločne s Primou štyri epizódy, každá je venovaná jednému porotcovi.

Markíza novinkám konkurovala reprízou jarného seriálu Milenky, ktorý uvádza v dvoch častiach za sebou. Včerajšie prvé dve epizódy zaznamenali podpriemernú sledovanosť 5 a 4 percent pri trhovom podiele 13 a 14 percent. Uvidíme, či zvyšných desať epizód odvysiela televízia v prime time, alebo dostanú nový vysielací čas.

Zlaté časy na Jednotke venované spomienke na Stana Dančiaka si pripísali podiel 10 percent v cieľovej skupine 12-54, v širšej cieľovej skupine 12+ to bolo 15 percent.

​Budúci týždeň v pondelok sa na obrazovky Markízy vrátia Oteckovia a v stredu odštartuje na JOJ druhá séria komediálneho seriálu Som mama.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.