Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.01.2019, 12:20

Víkendová sledovanosť: Zábavné relácie v tieni filmových komédií

Počas víkendu uprednostnili televízni diváci filmovú ponuku televízií pre zábavnými programami.

Víkendová sledovanosť: Zábavné relácie v tieni filmových komédií
Zdroj: CinemArt

Počas víkendu uprednostnili televízni diváci filmovú ponuku televízií pre zábavnými programami. V piatok a nedeľu uspela s komédiami televízia JOJ, v sobotu bodovala s českou komédiou Markíza.

Víťazom piatka sa stal večerný film Fakjú, pán profesor, ktorý vysielala televízia JOJ. So sledovanosťou 8,1 percenta s podielom 25,2 percenta v skupine mladších divákov 12 až 54 rokov sa stal aj najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Viac si pripísalo len Počasie na Markíze. Film bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa aj v univerzálnej skupine divákov starších než 12 rokov. V tejto skupine dosiahol 21 percentný podiel.

Markíza vysielala v piatkovom prime-time Harryho Pottera a väzňa z Azkabanu, ktorý zaznamenal sledovanosť necelých 6 percent s podielom pod 19 percentami, Milujem Slovensko na Jednotke dosiahlo podiel 11,4 percenta a sledovanosť necelé 4 percentá.

Zdroj: CinemArt

​​​V sobotu uspela Markíza v skupine mladších divákov s prenosom Plesu v opere a s českou romantickou komédiou Bezva ženská na krku, ktorá sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa so sledovanosťou 9,2 percenta a podielom nad 25 percentami. Zábavná relácia Všetko, čo mám rád na JOJ si v tejto cieľovej skupine pripísala sledovanosť pod 6 percentami a podielom 15,5 percenta. Záhady tela na Jednotke mali podiel necelých 13 percent.

Opačná situácia však nastala v univerzálnej skupine divákov starších než 12 rokov, kde bolo Všetko, čo mám rád lídrom večera so sledovanosťou cez 10 percent a podielom 22,45 percenta.

Zdroj: TV JOJ

​V nedeľu si diváci prevažne zvolili filmovú ponuku JOJ. Francúzska komédia Alibi na mieru si pripísala podiel nad 25 percentami so sledovanosťou 9 percent, John Wick 2 na Markíze dosiahol 6 percent a podiel 18 percent a Strážmajster Topinka na Jednotke skončil s podielom pod 13 percentami.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.