Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.01.2019, 10:00

Oteckovia sa vrátili ako líder. Boli najsledovanejším programom dňa

Autoškola stratila divákov, predbehlo ju Inkognito.

Oteckovia sa vrátili ako líder. Boli najsledovanejším programom dňa
Zdroj: TV Markíza

Fenomén uplynulého roka – podvečerný seriál Oteckovia – sa po prestávke vrátil na obrazovky Markízy už vo svojej tretej sérii a stal sa suverénne najsledovanejším programom dňa.

V cieľovej skupine mladších divákov 12 až 54 rokov si Oteckovia pripísali sledovanosť 11,6 percenta pri podiele 38,4 percenta a stali sa najsledovanejším programom dňa z ponuky všetkých televízií. Rovnako dobre sa im darilo aj v širšej skupine divákov nad 12 rokov, kde si pripísali rating 12,2 percenta a podiel nad 30 percentami. Úvodnú časť novej sezóny si pozrelo 566-tisíc divákov, v tejto skupine mali viac divákov len hlavné spravodajské relácie.

Podvečerná ponuka televízie JOJ – Záchranári a IQ taxi, klesli v konkurencii Oteckov na podiel 14 a 10 percent pri sledovanosti nad 3 percentami. Doteraz si obidve novinky podvečerného vysielania JOJ pripisovali sledovanosť okolo 5 percent a podiel na úrovni 15-19 percent.

Na porovnanie, úplne prvá epizóda Oteckov, ktorú Markíza uviedla pred rokom na Nový rok, si pripísala sledovanosť 12,9 percenta s podielom 30,5 percenta, nadštandardné výkony si však seriál udržiaval počas celého roka. Posledná časť sa v decembri s divákmi rozlúčila s rekordnou sledovanosťou, pozrelo si ju 508-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v mladšej cieľovej skupine 12-54 dosiahla trhový podiel takmer 42 percent.

Zdroj: TV Markíza / Autoškola

​Nový komediálny seriál Autoškola, ktorý uviedla Markíza uplynulý pondelok, pri svojej druhej epizóde stratil divákov. V mladšej cieľovej skupine si pripísal sledovanosť 7,6 percenta pri podiele 21 percent, do vedenia sa v prime-time dostalo s miernym náskokom Inkognito. Dosiahlo sledovanosť 7,8 percenta a podiel necelých 22 percent.

Prvá epizóda Autoškoly bola pritom uplynulý pondelok najsledovanejším nespravodajským programom dňa v obchodnej skupine divákov 12 až 54 rokov. Markíza ju vysielala bez prerušenia reklamnými brejkami, pripísala si sledovanosť 10 percent pri podiele 26,7 percenta. Konkurenčné Inkognito na JOJ zaznamenalo sledovanosť 8,2 percenta pri podiele 22,3 percenta. Z Autoškoly má Markíza pripravených 8 častí, po skončení sa opäť vrátia na obrazovky Susedia.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.