Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.01.2019, 12:05

Som mama je späť s novou sériou. Vrátili sa k nej všetci diváci, konkurenciu však neprekonala

Novej sérii Som mama konkurovala Markíza s Chart Show. Oteckov však nedokázali poraziť.

Som mama je späť s novou sériou. Vrátili sa k nej všetci diváci, konkurenciu však neprekonala
Zdroj: TV JOJ

V stredu uviedla televízia JOJ nové príbehy komediálneho seriálu Som mama. Prvá epizóda druhej série si pripísala sledovanosť rovných 6 percent pri 17 percentnom podiele v obchodnej cieľovej skupine divákov12 až 54 rokov. K seriálu sa vrátili všetci diváci a najmä diváčky z prvej série, ktorú vysielala TV JOJ na jeseň minulého roka. Dvadsať epizód prvej série si pripísalo priemernú sledovanosť šesť percent pri podiele 18,3 percenta v cieľovej skupine 12-54, najsledovanejšiu časť si pozrelo 328-tisíc divákov starších než 12 rokov.

Viac divákov pritiahla večer o obrazovkám Markíza s hudobnou šou Chart Show. Dosiahla sledovanosť 7,6 percenta s podielom takmer 24 percent, lídrom dňa však boli spomedzi nespravodajských relácií Oteckovia so sledovanosťou 9,9 percenta a podielom tesne pod 36 percentami. Prekonalo ich len Počasie na Markíze s 10 percentnou sledovanosťou a podielom nad 29 percentami.

Podvečerné vysielanie na JOJ v konkurencii Oteckov spadlo na sledovanosť 2,8 percenta - Záchranári pri podiele 11,5 percenta a IQ taxi pri podiele necelých 10 percent.

Podobné výkony dosiahla aj podvečerná ponuka RTVS – Duel si pripísal sledovanosť 2,9 a podiel 11,7 percenta, 5 proti 5 sledovanosť 2,6 a podiel nad 9 percentami.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.