Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.01.2019, 19:30

Víkendová sledovanosť: Darilo sa filmom, RTVS uspela s premiérovým Čo ja viem

Víkendová sledovanosť: Darilo sa filmom, RTVS uspela s premiérovým Čo ja viem
Zdroj: RTVS

RTVS uviedla v piatkovom prime-time novú sezónu Čo ja viem. Hosťami prvej epizódy súťažnej šou boli súrodenci Ľubica Čekovská a Marián Čekovský, ktorých dopĺňal Michal Hudák. RTVS má v aktuálnej šiestej sérii pripravených 12 epizód.

V skupine mladších divákov 12 až 54 rokov si Čo ja viem pripísalo sledovanosť 7,5 percenta s podielom 20 percent. Lídrom spomedzi nespravodajských relácií bola v tejto cieľovej skupine TV JOJ s komédiou Fakjú, pán profesor 2, ktorú si pozrelo 9 percent divákov s podielom 26,5 percenta. Z večernej programovej ponuky si najmenej divákov zvolilo filmovú ponuku Markízy - Harry Potter a Ohnivá čaša. Zaznamenala sledovanosť 6 percent pri 19-percentnom podiele.

Čo ja viem však zabodovalo v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov, kde dosiahlo najvyššiu sledovanosť od svojho štartu v roku 2014. Sledovalo ju 559-tisíc divákov, čo pre Jednotku znamenalo 12-percentný rating a trhový podiel 26,2 percenta. Celkovo najsledovanejšími programami dňa boli v tejto cieľovej skupine Televízne noviny Markízy a Noviny TV JOJ.

Z nespravodajských programov boli v tomto publiku druhým najsledovanejším nespravodajským programom piatka Oteckovia, ktorí zaznamenali sledovanosť nad 11 percentami a podiel prekročil 30 percent. Oteckovia si držali celý týždeň okrem piatka pozíciu najsledovanejšíeho nespravodajského programu dňa, a to v oboch cieľových skupinách. Vo štvrtok pokorili opäť 40 percentný trhový podiel a sledovanosť 12 percent v skupine mladších divákov 12 až 54 rokov.

Počas víkendu bodovali filmy 

V sobotu sa do vedenia dostala Markíza s televíznou premiérou trileru 47 metrov pod hladinou, ktorý si pozrelo 9 percent divákov pri podiele 25 percent v cieľovej skupine 12-54.

Dvojkou spomedzi nespravodajských programov bolo Všetko čo mám rád na JOJ, ktoré si pripísalo necelých 6 percent a podiel 15,5 percenta.

V publiku nad 12 rokov sa poradie otočilo a viedlo Všetko čo mám rád s podielom nad 22 percent, 47 metrov pod hladinou si pripísalo 19 percent.

RTVS uvádzala Záhady tela, ktoré zaznamenali 14 percentný podiel v 12-54 v širšej cieľovej skupine 12+ to bolo o jeden bod viac.

Nedeľné premiérové filmy komerčných televízií mali vyrovnanú sledovanosť, na úrovni 7 percent. Vyšší podiel – 23 percent, si pripísala Dokonalá lúpež na Markíze, Detektív z Hongkongu na JOJ zaznamenal o 2 percentné body menej v cieľovej skupine 12-54.

Strážmajster Topinka nedokáže konkurovať programom komerčných televízií. Nedeľná epizóda Na Jednotke dosiahla v univerzálnom publiku podiel necelých 17 percent.

Seriál vysiela aj Česká televízia. V piatkovom prime-time je Strážmajster Topinka na ČT1 suverénnym lídrom dňa, poslednú epizódu si pozrelo 1,3 milióna divákov nad 15 rokov, na porovnanie film Lovci pokladov na Nove sledovalo necelých 600-tisíc divákov a Česko Slovensko má talent na Prime 350-tisíc divákov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.