Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.02.2019, 14:00

JOJ má za sebou najlepší deň tohto roka

Rekordnú sledovanosť si pripísali aj spravodajské relácie Noviny TV JOJ a Najlepšie počasie.

JOJ má za sebou najlepší deň tohto roka
Zdroj: TV JOJ

Skupina JOJ (so svojimi stanicami JOJ, Plus, Wau a RiK) odštartovala február s najsilnejším výkonom tohto roka, keď v nedeľu 3. februára dosiahla zatiaľ najlepšiu sledovanosť aj trhový podiel v hlavnom vysielacom čase.

V širšej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov zaznamenala 16,6 percentnú sledovanosť a 33,2 percentný podiel v hlavnom vysielacom čase. Rekord si pripísala aj samotná televízia JOJ s 13,5 percentnou sledovanosťou a 27 percentným podielom.

Svoje dosiaľ najvyššie tohtoročné výkony včera zaznamenali aj Noviny TV JOJ a Najlepšie počasie. Nedeľnú hlavnú spravodajskú reláciu TV JOJ si pozrelo 745-tisíc divákov nad 12 rokov, v obchodne relevantnej cieľovej skupine mladších divákov 12-54 rokov si pripísali 11 percentnú sledovanosť a 27,7 percentný podiel na trhu. Tesne ich prekonalo Počasie na Markíze, ktoré zaznamenalo rating 11,2 percenta a podiel 27,2 percenta.

Z nespravodajských relácií si v hlavnom vysielacom čase obhájilo prvenstvo z minulého týždňa V siedmom nebi, ktoré voči týždňu predtým aj podrástlo. Dosiahlo sledovanosť rovných 9 percent s podielom 24,2 percenta v obchodnej cieľovej skupine 12-54, predbehlo ho však podvečerné Nové bývanie, ktoré si pri rovnakej sledovanosti pripísalo o 2,2 percentuálneho bodu vyšší trhový podiel.

Pre porovnanie, Bournov odkaz na Markíze zaznamenal sledovanosť 7,1 percenta a podiel takmer 21 percent, Strážmajster Topinka na Jednotke 4,6 percentnú sledovanosť a podiel necelých 11 percent v cieľovej skupine 12-54.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.