Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.02.2019, 20:20

Trhlina pokorila rekordnú návštevnosť aj druhý týždeň. Tržby presiahli milión eur

Návštevnosť Trhliny prekonala aj úspechy Čiary, Únosu či Všetko alebo nič.

Trhlina pokorila rekordnú návštevnosť aj druhý týždeň. Tržby presiahli milión eur
Zdroj: D.N.A. produktion / premiéra filmu Trhlina

Mysteriózny thriller Trhlina bol aj vo svojom druhom týždni najnavštevovanejším filmom v slovenských kinách.

Po rekordnej premiére, keď si ho prišlo pozrieť neuveriteľných 87-tisíc ľudí, si udržal divácky záujem aj v druhom premietacom týždni. Do kín prišlo ďalších 57 150 divákov, čo je s premiérami spolu už 172 496 návštevníkov. Tržby po druhom týždni dokonca prekonali hranicu milión eur.

Takýto úspech nezaznamenali ani najúspešnejšie filmy roku 2017 ako Všetko alebo nič, Únos či Čiara. Hoci všetky tri spomenuté filmy vypredávali kinosály, ani jeden neprekonal počas premiérového víkendu hranicu 70-tisíc divákov.

Evitovka Všetko alebo nič si v januári 2017 pripísala 68 352 divákov, marcový Únos 69 354 a na Čiaru v auguste prišlo 69 776 ľudí. Trhlina mala počas premiérového týždňa až 86 971 návštevníkov.

​Všetky tri najúspešnejšie filmy roka 2017 boli najnavštevovanejšími aj počas druhého týždňa. Na Všetko alebo nič prišlo ďalších 49 072 návštevníkov, na Únos 53 543 a na Čiaru 53 625. Aj tieto rekordy však Trhlina pokorila, ako sme už spomenuli, do kín prišlo v druhom týždni 57 150 divákov.

Divácke názory na spracovanie Trhliny sú rôzne - okrem pozitívnych nechýbajú ani negatívne recenzie. Závisia aj od očakávaní divákov a tiež od toho, či sú fanúšikmi knižnej predlohy. Jedno sa však Trhline uprieť nedá. A to je dobrý marketing postavený na silnej fanúšikovskej základni kníh Jozefa Kariku.

​Trhlinu podľa rovnomenného bestselleru Jozefa Kariku premenil do filmovej podoby režisér Peter Bebjak spolu so scenáristom Tomášom Bombíkom. Mysteriózny thriller o záhadných miznutiach ľudí v pohorí Tribeč pôvodne vznikal ako trojdielna miniséria pre TV JOJ, až v priebehu nakrúcania sa tvorcovia rozhodli využiť potenciál námetu a priniesť Trhlinu v upravenej podobe aj na plátna kín. Trojdielnu minisériu odvysiela televízia JOJ neskôr.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.