Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.02.2019, 15:45

Trhlina už má 200 tisíc divákov. Do kín pritiahla ľudí aj tretí týždeň

Takýto úspech neočakávali ani tvorcovia, Trhlina sa zaradila ku kinohitom z roku 2017 ako Čiara, Všetko alebo nič či Únos.

Trhlina už má 200 tisíc divákov. Do kín pritiahla ľudí aj tretí týždeň
Zdroj: TV JOJ

Mysteriózny triler Trhlina si po rekordnej premiére, keď si ho prišlo pozrieť neuveriteľných 87-tisíc ľudí, udržal divácky záujem aj v treťom premietacom týždni. Do kín prišlo ďalších 25 529 divákov, čo je spolu už 212 275 návštevníkov a tržby prekonali hranicu 1,25 milióna eur. 

Takýto úspech zaskočil aj tvorcov. Ich očakávania sa hýbali okolo 30- až 50-tisíc divákov, 70-tisíc by považovali za mimoriadny úspech. Túto hranicu však Trhlina zdolala hneď v premiérový týždeň, keď do kín prišlo neuveriteľných 87-tisíc ľudí. 

Takýto úspech nezaznamenali ani najúspešnejšie filmy roku 2017 ako Všetko alebo nič, Únos či Čiara. Hoci všetky tri vypredávali kinosály, ani jeden neprekonal počas premiérového víkendu hranicu 70-tisíc divákov. Celková návštevnosť Všetko alebo nič sa vyšplhala na 340-tisíc, Čiary na 332-tisíc a Únosu na takmer 280-tisíc návštevníkov.

​Trhlinu podľa rovnomenného bestselleru Jozefa Kariku premenil do filmovej podoby režisér Peter Bebjak spolu so scenáristom Tomášom Bombíkom. Mysteriózny triler o záhadných miznutiach ľudí v pohorí Tribeč pôvodne vznikal ako miniséria pre TV JOJ, až v priebehu nakrúcania sa tvorcovia rozhodli využiť potenciál námetu a priniesť Trhlinu v upravenej podobe aj na plátna kín. Dvojdielnu minisériu odvysiela televízia JOJ neskôr.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.