Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.02.2019, 15:45

Trhlina už má 200 tisíc divákov. Do kín pritiahla ľudí aj tretí týždeň

Takýto úspech neočakávali ani tvorcovia, Trhlina sa zaradila ku kinohitom z roku 2017 ako Čiara, Všetko alebo nič či Únos.

Trhlina už má 200 tisíc divákov. Do kín pritiahla ľudí aj tretí týždeň
Zdroj: TV JOJ

Mysteriózny triler Trhlina si po rekordnej premiére, keď si ho prišlo pozrieť neuveriteľných 87-tisíc ľudí, udržal divácky záujem aj v treťom premietacom týždni. Do kín prišlo ďalších 25 529 divákov, čo je spolu už 212 275 návštevníkov a tržby prekonali hranicu 1,25 milióna eur. 

Takýto úspech zaskočil aj tvorcov. Ich očakávania sa hýbali okolo 30 až 50 tisíc divákov, 70 tisíc by považovali za mimoriadny úspech. Túto hranicu však Trhlina zdolala hneď v premiérový týždeň, keď do kín prišlo neuveriteľných 87-tisíc ľudí. 

Takýto úspech nezaznamenali ani najúspešnejšie filmy roku 2017 ako Všetko alebo nič, Únos či Čiara. Hoci všetky tri vypredávali kinosály, ani jeden neprekonal počas premiérového víkendu hranicu 70-tisíc divákov. Celková návštevnosť Všetko alebo nič sa vyšplhala na 340-tisíc, Čiary na 332-tisíc a Únosu na takmer 280-tisíc návštevníkov.

​Trhlinu podľa rovnomenného bestselleru Jozefa Kariku premenil do filmovej podoby režisér Peter Bebjak spolu so scenáristom Tomášom Bombíkom. Mysteriózny triler o záhadných miznutiach ľudí v pohorí Tribeč pôvodne vznikal ako trojdielna miniséria pre TV JOJ, až v priebehu nakrúcania sa tvorcovia rozhodli využiť potenciál námetu a priniesť Trhlinu v upravenej podobe aj na plátna kín. Trojdielnu minisériu odvysiela televízia JOJ neskôr.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.