Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.02.2019, 12:52

Mediálny dom Mafra Slovakia má novú šéfku pre obsah

Je ňou Monika Huljaková, ktorá prichádza z Ringiera.

Mediálny dom Mafra Slovakia má novú šéfku pre obsah
Zdroj: archív

Monika Huljaková pracovala v Ringier Axel Springer Slovakia ako zakladateľka a dlhoročná šéfredaktorka Nového času pre ženy, Nového Času Bývanie a knižnej edície vydavateľstva. Ďalej pôsobila v News and Media Holding a teraz prichádza do mediálneho domu Mafra Slovakia, kde bude šéfkou obsahu.

„Náš mediálny dom sa koncom roka rozrástol,“ hovorí Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ Mafra Slovakia.  „Rozšírili sme sa o vydavateľstvo Mafra Slovakia Print, do nášho portfólia pribudli ďalšie magazíny. Aj to je dôvod, prečo som hľadal skúseného človeka, ktorý nám pomôže manažovať získané projekty a zároveň  rozvíjať nové. Monika Huljaková je pre mňa vhodný typ, keďže dlhé roky viedla najpredávanejší ženský týždenník Nový čas pre ženy, vrátane jeho špeciálnych príloh.“

„Ponuka, ktorá prišla z mediálneho domu Mafra Slovakia, ma zaujala najmä preto, že lifestylové a spoločenské tituly sú to, čomu sa vo svojej kariére venujem vlastne od začiatku,“ hovorí Monika Huljaková, nová riaditeľka pre obsah v Mafra Slovakia. „Druhá vec je aj to, že s mnohými kolegyňami som sa už stretla, preto si dokážem spoluprácu s nimi veľmi dobre predstaviť. Verím, že spolu zvládneme výzvy, ktoré sa od nás očakávajú.“

Monika Huljaková bude v Mafra Slovakia šéfovať titulom Čarovné Slovensko, Evita, webu svetevity.sk a všetkým titulom vydavateľstva Mafra Slovakia Print, najznámejšie sú: Rytmus života, Eurotelevízia, Chvíľka pre teba a ďalšie.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.