Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.03.2019, 14:30

Susedia, Horná Dolná a Kuchyňa sa vrátili na obrazovky. S akým úspechom?

Komediálne seriály spolu s Oteckami a spravodajstvom vyniesli Markízu na pozíciu lídra dňa.

Susedia, Horná Dolná a Kuchyňa sa vrátili na obrazovky. S akým úspechom?
Zdroj: TV Markíza / Susedia

Televízia Markíza uviedla na obrazovky nové série troch komediálnych seriálov. Prvým bola vo štvrtok Horná Dolná a v pondelok sa vrátili Susedia, ktorých doplnila druhá séria Kuchyne.

Susedia sú od začiatku minulého roka veľkým ťahákom Markízy. Po zimnej prestávke sa v pondelok 4. marca vrátili na obrazovky s ďalšími epizódami. Spolu s hitom Oteckovia a s večerným spravodajstvom sa postarali o úspešný štart týždňa pre Markízu, ktorá v rebríčku sledovanosti obsadila až šesť najvyšších priečok v strategickej cieľovej skupine 12-54.

Nová epizóda Susedov sa stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc s ratingom 10,7 percenta a podielom 29,1 percenta v cieľovej skupine 12-54. Najvyšší trhový podiel, až 52,3 percenta, si Susedia pripísali v skupine mladých mužov vo veku od 15 do 24 rokov. Pri obrazovkách bolo celkovo 519-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Konkurenčné Inkognito na JOJ si pripísalo 7,8 percentnú sledovanosť a trhový podiel 21,5 percenta, film Daň z lásky na Jednotke zaznamenal trhový podiel 5,8 percenta.

Zdroj: TV Markíza

​Úspech si pripísala aj premiéra druhej série Kuchyne. V čase vysielania bola taktiež jednotkou na trhu so sledovanosťou 8 percent a trhovým podielom 25,3 percenta v cieľovej skupine 12-54. Pozrelo si ju celkovo 350-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Už tradične sa výborne darilo podvečernému seriálu Oteckovia, ktorému v cieľovej skupine 12-54 patrila tretia priečka s vysokou sledovanosťou 9,9 percenta a trhovým podielom 37,1 percenta. Konkurenčná novinka Lucky Room televízie JOJ si v rovnakej cieľovej skupine viac pripísala podiel len 6,1 percenta.

Zdroj: TV Markíza / Horná Dolná

​Komediálny seriál Horná Dolná sa vrátil na obrazovky vo štvrtok 28. februára. Úvodná epizóda už deviatej série s názvom Veni Vidi Vici sa stala v prime-time po 20:30 suverénne najsledovanejším programom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla sledovanosť 10 percent, čo je najvyšší rating od apríla 2018, a trhový podiel 28,5 percenta. Pri obrazovkách bolo celkovo 426-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Konkurenčná šou S pravdou von zaznamenala na TV JOJ v rovnakej cieľovej skupine rating 4,3 percenta a trhový podiel 12,6 percenta, relácia Zlaté časy na Jednotke si pripísala sledovanosť 2,7 percenta a trhový podiel 7,6 percenta. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.