Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
06.03.2019, 11:45

Prázdniny sú späť. Potiahli aj kontroverzný Most!

Český seriálový hit má za sebou premiéru na slovenských obrazovkách.

Prázdniny sú späť. Potiahli aj kontroverzný Most!
Zdroj: TV JOJ

V utorok 5. marca sa na obrazovky JOJ vrátili Prázdniny. Rodinné dobrodružstvá Jančichovcov, Marcínekovcov a Lehotských dostali nový vysielací čas, namiesto tradičnej stredy či piatku patria najnovšej tretej sérii utorkové večery.

Prvá epizóda si pripísala sledovanosť 8,1 percenta a podiel 24,4, percenta v cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov. Na porovnanie, prvá epizóda predchádzajúcej série dosiahla sledovanosť 9,5 percenta s trhovým podielom 27,3 percenta v tejto istej cieľovej skupine. Druhú sériu vysielala JOJ pred rokom dvakrát do týždňa - v stredu a a piatok.

Konkurenčné Dobre vedieť! si na Markíze pripísalo 7,1 percentnú sledovanosť a podiel 20,9 percenta. Prázdniny sa stali druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa, prvá priečka patrila Oteckom, ktorí dosiahli sledovanosť 10,1 percenta a podiel 37,7 percenta. Voči rodinnému seriálu sa nedokáže presadiť ani ďalšia novinka JOJky - Lucky Room, ktorej sledovanosť zaznamenala len 2,1 percenta a podiel tesne nad 8 percentami.

​Utorkovú programovú ponuku JOJ dopĺňa český hit Most!, ktorý sa stal najúspešnejším komediálnym seriálom Českej televízie poslednej doby. Seriál, ktorý s nadhľadom pranieruje kontroverzné a tabuizované témy, mal na ČT premiéru začiatkom roka a okamžite vyvolal veľký ohlas.

Už prvý diel si pozrelo zhruba 1,3 milióna divákov a jeho sledovanosť stále rástla. Piaty diel mal 1,42 milióna, o týždeň neskôr to už to bolo 1,57 milióna a posledný diel odvysielaný 25. februára prekročil hranicu 1,6 milióna divákov. Premiéra na JOJ dosiahla sledovanosť 4,5 percenta a podiel 21,9 percenta.

Na porovnanie, český komediálny seriál Kameňák, ktorý mal premiéru na Markíze v piatok 22. februára, zaznamenal sledovanosť 9,3 percenta a trhový podiel 25,1 percenta v skupine divákov 12-54 rokov. Druhej epizóde klesla sledovanosť na 7,2 percenta a podiel na necelých 20 percent.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.