Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.03.2019, 12:55

Debata prezidentských kandidátov na čele nedeľného rebríčka sledovanosti

Pri obrazovkách bolo viac divákov ako pri hlavných spravodajských reláciách alebo večernom programe.

Debata prezidentských kandidátov na čele nedeľného rebríčka sledovanosti
Zdroj: TV Markíza

Posledná zo série troch predvolebných diskusných relácií Markízy s názvom Prezidentské voľby 2019, ktorú televízia vysielala v nedeľu 10. marca o 13:00, sa stretla s mimoriadnym diváckym záujmom. V strategickej cieľovej skupine 12-54 išlo dokonca o najsledovanejším program dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Pri obrazovkách bolo viac divákov ako pri hlavných spravodajských reláciách alebo večernom programe televízií.

Nedeľná 50-minútová predvolebná diskusia dosiahla v  obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 vysokú sledovanosť 10,4 percenta a trhový podiel 35,5 percenta. Debatu moderátora Michala Kovačiča so štvoricou najhorúcejších prezidentských kandidátov - Zuzanou Čaputovou, Marošom Šefčovičom, Štefanom Harabinom a Marianom Kotlebom - si pozrelo celkovo 595-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Relácia RTVS O 5 minút 12 s predsedom parlamentu Andrejom Dankom a predsedom strany SaS Richardom Sulíkom so pripísala podiel 17,3 percenta, V politike na TA3 s Andrejom Dankom a poslancami Ľubošom Blahom (Smer-SD) a Martinom Klusom (SaS) zaznamenalo trhový podiel 7 percent v cieľovej skupine 12-54.

RTVS pripravila záverečné predvolebné diskusie s 13 kandidátmi na prezidenta na 11. až 13. marca. Naživo ich uvedie z volebného štúdia o 20:15 na Jednotke, v Rádiu Slovensko, online na facebooku Správy RTVS a na webe rtvs.sk. Diskusie budú moderovať Marta Jančkárová a Juraj Jedinák. Každý kandidát bude mať k dispozícii 16 minút.

Z hlavných večerných relácií patrilo víťazstvo už piaty raz po sebe speváckej súťaži The Voice Česko Slovensko (sledovanosť 8,7 % s podielom 22,7 %). Konkurenčné V siedmom nebi na JOJ zaznamenalo sledovanosť 7,1 percenta a trhový podiel 17 percenta, vyšší výkon však dosiahla podvečerná relácia Nové bývanie Dizajn, ktoré sledovalo 7,3 percenta divákov s trhovým podielom 21,2 percenta v cieľovej skupine 12-54. 

Zdroj: TV Markíza

​V sobotu 9. marca sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa televízna premiéra filmu Stratený v džungli v hlavnej úlohe s  Danielom Radcliffom, ktorého preslávila postava čarodejníka Harryho Pottera. V cieľovej skupine 12-54 si pripísala sledovanosť 8,4 percenta a trhový podiel takmer 25 percent. 

Druhá priečka spomedzi nespravodajských reláciách patrila RTVS a jej zábavnej show Záhady tela (podiel 16,6 percenta), film Grizly na JOJ si pripísal 14,7 percentný podiel v cieľovej skupine 12-54. Celkovo najsledovanejšími sobotňajšími reláciami boli hlavné spravodajské relácie Markízy.

Zdroj: Instagram Jána Koleníka

​V piatok 8. marca boli opäť suverénnym víťazom podvečerní Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli vysokú sledovanosť 10,6 percenta a druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel 41,1 percenta, pri obrazovkách bolo 536-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Konkurenčná súťaž Pošli ďalej na JOJ zaznamenala v rovnakej cieľovej skupine trhové podiely 5,6 a 4,8 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.