Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.03.2019, 10:55

HNtelevízia má nové štúdio. Prvýkrát sa predstaví počas prezidentských volieb

Koncept vysielania vznikol pod taktovkou skúseného Tibora Búzu.

HNtelevízia má nové štúdio. Prvýkrát sa predstaví počas prezidentských volieb
Zdroj: archív

Priebežné výsledky, komentáre politológov, rozhovory s renomovanými hosťami a vstupy z volebných štábov – to všetko prinesie návštevníkom HNonline.sk počas prezidentských volieb  už v sobotu,16. marca 2019 v živom volebnom štúdiu HNtelevízie. Začiatok špeciálneho volebného vysielania bude o 21:45 večer.

Novinkou je úplne nové televízne štúdio. „Po mimoriadne pozitívnej skúsenosti s volebným štúdiom počas Komunálnych volieb sme pripravili moderný koncept aj na voľby prezidentské. Tie budeme navyše vysielať z celkom nového štúdia, o ktoré sa znova postaral Jaroslav Holota,“ hovorí riaditeľ HNtelevízie Denis Schvarcz. Zároveň dopĺňa, že zmena sa netýka iba vizuálnej stránky štúdia: „Koncept prezidentského volebného vysielania pripravujeme v spolupráci si Tiborom Búzom, ktorého skúsenosti a rady sú inšpiratívne a posúvajú nás dopredu. Okrem volebnej noci ale pripravujeme na jar aj celkom novú obsahovú štruktúru HN televízie. Milión videní vlastných videí v minulom roku je dobrým základom, na ktorom pracujeme. Už v najbližších mesiacoch po prezidentských voľbách návštevníci HNonline.sk zaregistrujú ešte lepšiu, modernejšiu HNtelevíziu.“

HNtelevízia oficiálne spúšťa koncept nového štúdia počas prvého kola prezidentských volieb, ktoré bude celé Slovensko pozorne sledovať. Prezidentské voľby minútu po minúte budú monitorovať redaktori HNonline.sk, z centrál jednotlivých kandidátov.

Vydavateľstvo Mafra Slovakia sa po akvizícií s vydavateľstvom Bauer media SK stalo druhým najväčším vydavateľstvom na Slovensku s rozsahom printového portfólia a darí sa mu aj v online. HNonline.sk počas Komunálnych volieb v minulom roku prekonalo rekord v návštevnosti a v súčasnosti je štvrtým najnavštevovanejším spravodajským portálom na slovenskom internete. Stratégie patria do portfólia mediálneho domu Mafra Slovakia.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.