Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.03.2019, 13:05

2 na 1 s Mirom Žbirkom ovládlo stredajší večer. Markíza si pripísala rekordný podiel

Zábavná šou spolu s Oteckami prispela k najvyššiemu trhovému podielu skupiny Markíza za posledné roky. 

2 na 1 s Mirom Žbirkom ovládlo stredajší večer. Markíza si pripísala rekordný podiel
Zdroj: TV Markíza / 2 na 1

Tretie vydanie zábavnej šou 2 na 1 si na obrazovkách televízie Markíza opäť pripísalo vysoký výkon. V stredu 20. marca sa stala najsledovanejším večerným programom a prispela k dosiahnutiu najvyššieho celodenného trhového podielu skupiny Markíza za posledné roky. 

Skupina Markíza zaznamenala v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54 celodenný trhový podiel 36,2 percenta, čo je najvyšší výkon od októbra 2016. Silnou jednotkou na trhu bola aj v prime-time 19:00-23:00 s druhým najvyšším tohtoročným podielom na trhu na úrovni 35,5 percenta. 

Včerajšia epizóda 2 na 1 - autorského programu moderátorov Adely Vinczeovej a Dana Dangla s hosťom Miroslavom Žbirkom, dosiahla v tejto cieľovej skupine sledovanosť 8,4 percenta s podielom 29,2 percenta. Voči predchádzajúcemu vydaniu zábavná šou mierne podrástla, predchádzajúca epizóda s Marekom Hamšíkom dosiahla  8,2 percentnú sledovanosť s podielom 23,9 percenta. Pilotná epizóda s Dominiku Cibulkovou, ktorú si Markíza otestovala pred rokom, mala 11,9 percentnú sledovanosť a trhový podiel 30,5 percenta.

Konkurenčný seriál Som mama televízie JOJ zaznamenal včera v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 14,9 percenta a relácia Najväčší Slovák na Jednotke RTVS trhový podiel 5,6 percenta.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa boli v tejto cieľovej skupine Oteckovia s 9,9-percentnou sledovanosťou a podielom rovných 40 percent. Konkurenčná súťaž Lucky Room zaznamenala na JOJ v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 8,1 percenta.

Zdroj: TV Markíza

​V širšej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov bola situácia obdobná. Oteckovia boli rovnako najsledovanejším nespravodajským programom dňa s 11-percentnou sledovanosťou a podielom 31,7 percenta, pri obrazovkách bolo 514-tisíc divákov. Šou 2 na 1 si v tejto cieľovej skupine pripísala rating 9,9 percenta a podiel 25,4 percenta, pozrelo si ju 461-tisíc divákov. 

Najsledovanejším programom dňa bolo v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách Počasie na Markíze. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo sledovanosť 10,1 percenta a trhový podiel 31,7 percenta. Potrelo si ho celkovo 602-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Oteckovia vytvorili silnú nábehovú krivku aj pre Televízne noviny Markízy, ktoré si pripísali rating 9,8 percenta a trhový podiel 32 percent.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.