Zábavná šou 2 na 1 sa zaradila k najúspešnejším programom aktuálnej televíznej sezóny. Štvrtá premiérová epizóda s herečkou a speváčkou Nelou Pociskovou dosiahla v stredu 27. marca na obrazovkách televízie Markíza už vysokú sledovanosť. Pozrelo si ju celkovo 447-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
V strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov zaznamenala šou autorov a moderátorov Adely Vinczeovej a Dana Dangla sledovanosť 9,1 percenta a trhový podiel 28,8 percenta. Medzitýždenne si ratingovo polepšila o 0,7 percentného bodu, a to aj napriek konkurencii posledného predvolebného duelu prezidentských kandidátov na Jednotke RTVS, ktorý v rovnakej cieľovej skupine dosiahol trhový podiel 12,1 percenta. Komediálny seriál Som mama zaznamenal na JOJ medzi mladšími divákmi podiel na trhu 14,4 percenta.
Podvečernému vysielaniu naďalej jednoznačne dominujú Oteckovia, ktorí si tento mesiac (21. marca) pripísali svoj absolútne rekordný trhový podiel od svojho štartu, keď dosiahli trhový podiel až 44,9 percenta v cieľovej skupine 12-54. Včerajšia epizóda denného seriálu sa opäť stala celkovo najsledovanejším programom dňa s ratingom 9,6 percenta a trhovým podielom 37,1 percenta.
Konkurenčná súťaž Lucky Room zaznamenala na JOJ v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 7 percent. Oteckov si v stredu pozrelo 469-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov boli najsledovanejšími Televízne noviny na Markíze.