Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.04.2019, 13:20

Horná Dolná predbehla Susedov aj Oteckov

V skupine mladších divákov je nateraz na pozícii najsledovanejšej nespravodajskej relácie týždňa.

Horná Dolná predbehla Susedov aj Oteckov
Zdroj: TV Markíza

Komediálny seriál Horná Dolná si vo štvrtok 4. apríla podmanil väčšinu televíznych divákov. V strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa a nateraz aj celého týždňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Premiérová epizóda s názvom Prvý apríl dosiahla v tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine sledovanosť 8,9 percenta a trhový podiel 26 percent.

Sledovanosť Hornej Dolnej stúpla po dvoch slabších týždňoch, kedy sa hýbala na 7,4, resp. 7,8 percentnej sledovanosti a podieloch 21,2, resp. 22,7 percenta. Včerajšia epizóda však v cieľovej skupine 12-54 prekonala aj Oteckov, ktorí skončili na 8,5 percentnej sledovanosti a podiele necelých 30 percent. Prvenstvo spomedzi nespravodajských relácií si však Oteckovia pripísali v širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov s takmer 10 percentnou sledovanosťou a podielom 30,6 percenta.

Prekvapivo nízku sledovanosť, naopak, tento týždeň zaznamenali Susedia. V pondelok 1. apríla dosiahli 8,1 percentnú sledovanosť a trhový podiel 22,6 percenta v skupine 12-54. Takýto, na pomery sitkomu slabý výkon, si Susedia naposledy pripisovali minulý rok s poslednými júnovými epizódami, kedy už diváci netrávia toľko času pri televíznych obrazovkách. Jednorazový pokles na 8 percentnú sledovanosť zaznamenali ešte 19. novembra. Celá jesenná séria sa však hýbala okolo desiatich percent, rekordom bola 11,1 percentná sledovanosť. V aktuálnej jarnej sérii sa sitkom doteraz držal nad hranicou deviatich percent, prvá epizóda štartovala na takmer jedenástich percentách.

Vyššiu sledovanosť ako Susedia v tomto týždni dosiahla tiež zábavná show 2 na 1, ktorú vysiela Markíza v stredu večer. Epizóda s hosťom Jánom Lašákom si pripísala 8,6 percenta s podielom 26,4 percenta v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov. Hoci show v tejto cieľovej skupine predbehli o desatinu ratingu podvečerní Oteckovia, v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov si show 2 na 1 pripísala prvenstvo spomedzi nespravodajských relácií. Dosiahla 9,5 percentnú sledovanosť a podiel takmer 23 percent.

Pre televíziu JOJ bolo najsledovanejšou reláciou tohto týždňa pondelkové Inkognito. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo sledovanosť 7 percent a podiel takmer 20 percent. Hoci v tejto cieľovej skupine neprekonalo v pondelok Susedov ani Oteckov, v širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov bolo so sledovanosťou 10,6 percenta a podielom 23,2 percenta najúspešnejším nespravodajským programom dňa.

Utorkové Prázdniny si pripísali 6,6 percentnú sledovanosť s podielom 20,3 percenta a stredajšia Som mama 5,8 percentnú sledovanosť s podielom 16,3 percenta a štvrtkové Inkognito zaznamenalo 16,1 percentný podiel v cieľovej skupine 12-54.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.