Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
09.04.2019, 13:05

Susedia už po uplynulom slabom týždni nezaváhali. Vrátili sa na svoje najlepšie čísla

Kultový sitkom si pripísal druhý najlepší výsledok v rámci aktuálnej série.

Susedia už po uplynulom slabom týždni nezaváhali. Vrátili sa na svoje najlepšie čísla
Zdroj: TV Markíza

Televízia Markíza obsadila v pondelok 8. apríla päť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti v rámci ponuky všetkých slovenských televízií. Prvú priečku obsadili Susedia, ďalšie patrili hlavným spravodajským reláciám a prvú pätku uzatvoril podvečerný hit Oteckovia.

Legendárny komediálny seriál Susedia dosiahol v strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov svoju druhú najvyššiu tohtoročnú sledovanosť 9,8 percenta aj trhový podiel 27,1 percenta. Premiérovú epizódu s názvom Zlatá svadba si pozrelo celkovo 494-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež druhý najlepší výsledok v rámci aktuálnej 6. série.

Konkurenčné Inkognito televízie JOJ si v tejto cieľovej skupine pripísalo sledovanosť 7,2 percent a podiel 20,3 percenta.

V širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov však boli oba spomenuté programy blízko pri sebe. Susedov s 10,6 percentnou sledovanosťou nasledovalo Inkognito veľmi tesne so sledovanosťou 10,5 percenta. Kvôli dlhšej minutáži, keďže JOJ uvádza dve časti Inkognita za sebou, si pripísalo o 0,4 percentuálneho bodu vyšší trhový podiel.

Susedia sa vrátili na svoje štandardné výkony po prekvapivom prepade, ktorý zaznamenali uplynulý týždeň, kedy si pripísali len 8,1 percentnú sledovanosť a trhový podiel 22,6 percenta v cieľovej skupine 12-54. Takýto, na pomery sitkomu slabý výkon, si naposledy pripisovali minulý rok až s poslednými júnovými epizódami, kedy už diváci netrávia toľko času pri televíznych obrazovkách. V aktuálnej sérii sa inak držia nad hranicou deviatich percent, prvá jarná epizóda odštartovala na takmer jedenástich percentách.

Podvečerní Oteckovia v cieľovej skupine 12-54 dosiahli už štandardne vysokú sledovanosť 7,4 percenta a trhový podiel 38 percent. Na porovnanie, konkurenčná súťaž Lucky room na JOJ zaznamenala v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel len 7,1 percenta. 

Zo spravodajských relácií sa v cieľovej skupine 12-54 najlepšie darilo hlavnému spravodajstvu Markízy. V tejto cieľovej skupine bolo najsledovanejšie Počasie, ktoré sa umiestnilo na druhej priečke pondelkového rebríčka so sledovanosťou 9,4 percenta a trhovým podielom 29,9 percenta.

V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov si tesné prvenstvo pripísali Noviny TV JOJ, ktoré o 0,2 bodu predbehli Počasie Markízy. Pripísali si sledovanosť 11,9 percenta s trhovým podielom 29,2 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.