TV Markíza
StoryEditor

Susedia už po uplynulom slabom týždni nezaváhali. Vrátili sa na svoje najlepšie čísla

09.04.2019, 13:05
Autor:
hrnhrn
Kultový sitkom si pripísal druhý najlepší výsledok v rámci aktuálnej série.

Televízia Markíza obsadila v pondelok 8. apríla päť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti v rámci ponuky všetkých slovenských televízií. Prvú priečku obsadili Susedia, ďalšie patrili hlavným spravodajským reláciám a prvú pätku uzatvoril podvečerný hit Oteckovia.

Legendárny komediálny seriál Susedia dosiahol v strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov svoju druhú najvyššiu tohtoročnú sledovanosť 9,8 percenta aj trhový podiel 27,1 percenta. Premiérovú epizódu s názvom Zlatá svadba si pozrelo celkovo 494-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež druhý najlepší výsledok v rámci aktuálnej 6. série.

Konkurenčné Inkognito televízie JOJ si v tejto cieľovej skupine pripísalo sledovanosť 7,2 percent a podiel 20,3 percenta.

V širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov však boli oba spomenuté programy blízko pri sebe. Susedov s 10,6 percentnou sledovanosťou nasledovalo Inkognito veľmi tesne so sledovanosťou 10,5 percenta. Kvôli dlhšej minutáži, keďže JOJ uvádza dve časti Inkognita za sebou, si pripísalo o 0,4 percentuálneho bodu vyšší trhový podiel.

Susedia sa vrátili na svoje štandardné výkony po prekvapivom prepade, ktorý zaznamenali uplynulý týždeň, kedy si pripísali len 8,1 percentnú sledovanosť a trhový podiel 22,6 percenta v cieľovej skupine 12-54. Takýto, na pomery sitkomu slabý výkon, si naposledy pripisovali minulý rok až s poslednými júnovými epizódami, kedy už diváci netrávia toľko času pri televíznych obrazovkách. V aktuálnej sérii sa inak držia nad hranicou deviatich percent, prvá jarná epizóda odštartovala na takmer jedenástich percentách.

Podvečerní Oteckovia v cieľovej skupine 12-54 dosiahli už štandardne vysokú sledovanosť 7,4 percenta a trhový podiel 38 percent. Na porovnanie, konkurenčná súťaž Lucky room na JOJ zaznamenala v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel len 7,1 percenta. 

Zo spravodajských relácií sa v cieľovej skupine 12-54 najlepšie darilo hlavnému spravodajstvu Markízy. V tejto cieľovej skupine bolo najsledovanejšie Počasie, ktoré sa umiestnilo na druhej priečke pondelkového rebríčka so sledovanosťou 9,4 percenta a trhovým podielom 29,9 percenta.

V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov si tesné prvenstvo pripísali Noviny TV JOJ, ktoré o 0,2 bodu predbehli Počasie Markízy. Pripísali si sledovanosť 11,9 percenta s trhovým podielom 29,2 percenta.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 11:59