Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.04.2019, 15:35

2 na 1 s raperom Kalim ukončilo zábavnú show. Markíza nevylučuje jej pokračovanie

Show 2 na 1 bola na čele diváckeho záujmu a zaradila sa k najúspešnejším projektom tohto roka.

2 na 1 s raperom Kalim ukončilo zábavnú show. Markíza nevylučuje jej pokračovanie
Zdroj: TV Markíza

Zábavná relácia 2 na 1, v ktorej si dvaja moderátori –  Adela Vinczeová a Dano Dangl –  „podali“ vždy jedného zaujímavého hosťa, dospela v stredu 24. apríla do svojho finále. Posledným hosťom bol raper Kali, ktorý je aktuálne koučom v speváckej súťaži The Voice Česko Slovensko.

Show pre televíziu Markíza pripravoval Danglova produkčná spoločnosť Noemo, režisérom projektu bol Lukáš Zednikovič (Kredenc, Zlaté časy, dokument 38), kreatívnou producentkou Dominika Jašková. Obaja moderátori sa na relácii podieľali aj autorsky. "Je s tým neskutočne veľa práce, málo spánku, ale aj veľa nadšenia. Sama som zvedavá, človek nikdy nevie vyrátať, či vložený vklad bude potom vyvážený aj ohlasom, ktorý očakávame. To je vždy isté riziko," povedala o projekte Adela Vinczeová na začiatku nakrúcania v rozhovore pre Stratégie.

Po odvysielaní všetkých častí je zrejmé, že 2 na 1 sa zaradilo k najúspešnejším televíznym projektom tohto roka a televízia nevylúčila ani pokračovanie projektu v budúcom roku. „Televízia Markíza je so sledovanosťou šou 2 na 1 veľmi spokojná. O prípadnom pokračovaní relácie budeme včas informovať.“ uviedol Lukáš Kočišek, PR manažér televízie. 

​Finálovú epizódu s Kalim si pozrelo celkovo 439-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Dosiahla sledovanosť 9,6 percenta, čo pre Markízu znamenalo trhový podiel 28,5 percenta. Na porovnanie, konkurenčný film Hrdina Max zaznamenal na JOJ v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 15,5 percenta a relácia Najväčší Slovák na Jednotke RTVS trhový podiel 4,1 percenta.

V tohtoročnej sérii však dosiahla najvyšší výkon minulotýždňová epizóda s Mariánom Čekovským. Jej sledovanosť na úrovni 11,5 percenta a vysoký podiel 34,3 percenta neprekonala žiadna časť. Naopak, najnižší divácky záujem dosiahla prvá tohtoročná epizóda s futbalistom Marekom Hamšíkom, ktorá mala sledovanosť "len" 8,2 percenta a podiel 23,9 percenta, čo však stačilo na to, aby sa relácia v čase svojho vysielania stala najsledovanejšou v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov. Konkurenciou relácii bola v tom čase predvolebná diskusia prezidentských kandidátov.

Epizóda zo stredy 20. marca s hosťom Mirom Žbirkom zase prispela k dosiahnutiu najvyššieho celodenného trhového podielu skupiny Markíza za posledné roky. Priemerne si celá séria 2 na 1 aj s minuloročnou pilotnou časťou s hosťkou Dominikou Cibulkovou pripísala sledovanosť 9,6 percenta a podiel 28,6 percenta.

Sledovanosť 2 na 1 v cieľovej skupine 12-54:

2 na 1 dátum rtg(000) shr%
Dominika Cibulková (pilot) 11.2.2018 11,9 30,5
Marek Hamšík 13.3.2019 8,21 23,9
Miroslav Žbirka 20.3.2019 8,44 29,2
Nela Pocisková 27.3.2019 9,14 28,9
Ján Lašák 3.4.2019 8,63 26,4
Diana Mórová 10.4.2019 9,0 26,8
Marián Čekovský 17.4.2019 11,5 34,3
Kali 24.4.2019 9,6 28,5

Od stredy 1. mája sa na obrazovky Markízy vráti Chart Show s rebríčkami najúspešnejších hitov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.