Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
29.04.2019, 14:10

The Voice sa po dvoch slabých týždňoch mierne nadýchlo. Markíza show presúva na soboty

Konkurovať jej budú zápasy slovenskej hokejovej reprezentácie na majstrovstvách sveta.

The Voice sa po dvoch slabých týždňoch mierne nadýchlo. Markíza show presúva na soboty
Zdroj: TV Markíza

Spevácka show The Voice Česko Slovensko sa po posledných dvoch týždňoch, kedy jej sledovanosť K. O. vydaní spadla pod šesť percent, mierne nadýchla. Sledovanosť prvého Súboja vzrástla v nedeľu 28. apríla na 6,6 percenta pri podiele nad 18 percentami v strategickej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov. Na počiatočné výkony pri Výberoch naslepo, ktoré sa hýbali okolo 9 percentnej sledovanosti a podiele 22-24 percent, sa však už nevrátila.

Po druhom Súboji, z ktorých vzíde finálová dvanástka, prídu na rad od Live prenosy. Markíza im však spolu s Novou zmenila vysielací deň a od 11. mája ich presúva z nedeľných na sobotňajšie večery, kde im budú konkurovať skupinové zápasy domácich hokejových reprezentácií.

"Vysielací čas pre šou The Voice Česko Slovensko sa zmenil z dôvodu potreby zladenia programových plánov s televíziou Nova," vysvetlil dôvod zmeny Lukáš Kočíšek, PR manažér TV Markíza.

Hokejové majstrovstvá štartujú v piatok 10. mája a v sobotu 11. mája nastúpia slovenskí reprezentanti v košickej Steel Aréne proti Fínsku, českí reprezentanti odohrajú na bratislavskom ZŠ Ondreja Nepelu zápas proti Nórsku. Obidva zápasy začínajú o 20:15.

O týždeň neskôr, v sobotu 18. mája o 20:15, čaká slovenských reprezentantov duel proti Veľkej Británii, českí reprezentanti majú voľný deň, v skupine B je na programe zápas Švédska a Švajčiarska.

​Doterajších dvanásť odvysielaných epizód The Voice si pripísalo priemernú sledovanosť rovných 8 percent s podielom 21,6 percenta. Najvyšší výkon – 9,9 percentnú sledovanosť a podiel 24,7 percenta – zaznamenala úvodná epizóda.

Na porovnanie, priemerná sledovanosť minuloročnej SuperStar bola 8,7 percenta s trhovým podielom 24,5 percenta. Odštartovala s 9,3 percentným ratingom s podielom 23,5 percenta v cieľovej skupine 12-54, Superfinále dosiahlo sledovanosť 9,7 percenta s podielom 30,4 percenta.

Lepšie sa darilo jesennej sérii talentovej šou Česko Slovensko má talent, ktorú uvádzala televízia JOJ. V cieľovej skupine divákov 12-54 rokov si pripísala priemernú sledovanosť 9,9 percenta a podiel 27,6 percenta, finále dosiahlo až 10,4 percenta s podielom 31,8 percenta, čo bol najvyšší výkon celej série.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.