Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.05.2019, 10:08

RTVS láka fanúšikov na hokejové prenosy vlastnou imidžovou kampaňou

Na jej vzniku sa výrazne podieľali interní kreatívci z RTVS.

RTVS láka fanúšikov na hokejové prenosy vlastnou imidžovou kampaňou
Zdroj: RTVS

Dnes začínajú Majstrovstvá sveta v hokeji. RTVS pripravila kreatívnu imidžovú kampaň ku šampionátu, ktorá pobaví aj nešportovcov. Na jej vzniku sa výrazne podieľali interní kreatívci z RTVS.

Sme Hokejová republika. Ukážme to všetkým,“ takto znie hlavný headline kampane. Televízna kampaň dopĺňa, že to budú „Majstrovstvá, ktoré uvidí celý svet. U nás v RTVS“. V rozhlasovej kampani znie podtitul „Hokejové majstrovstvá o ktorých bude počuť celý svet.“

​V kampani je zapojená aj pre RTVS charakteristická dvojbodka. „RTVS je oficiálnym a v tomto prípade aj domácim vysielateľom MS a v kampani sme preto chceli demonštrovať jednoznačné spojenie RTVS s hokejom. Symbolicky sme použili dvojbodku z loga RTVS, pretože ju zároveň nájdeme aj v každom výsledku hokejového zápasu,“ priblížil kampaň Richard Jajcay, riaditeľ Sekcie marketingu v RTVS.

​Kampaň prebieha v televízii, rozhlase a v printe. „Televízne spoty prinášajú pohľad na vtipné situácie, akési mikrosúboje, ktoré môžu medzi fanúšikmi z celého sveta vzniknúť v mimo štadióna. Aj v týchto spotoch zohráva hlavnú úlohu výsledok a dvojbodka, ktorá sa objaví nielen vo výsledku vzájomného stretnutia,“ prezradil o televíznej kampani Igor Majkút, vedúci odboru kreatívy v RTVS.

Aj v rozhlasových spotoch RTVS zapája fanúšikov súťažných tímov majstrovstiev. „Kreatíva je založená na pozdravoch a privítaní fanúšikov v ich rodnom jazyku, ktorý Slovákom znie exoticky – dánčina, fínčina, švédčina. V závere spotu je drobná, humorná rada, ktorá je ušitá na mieru danému štátu.“

TV spot Fínsko : Veľká Británia

Slovensko : Kanada

Francúzsko : USA

Švédsko : Česká republika

Nemecko : Lotyšsko

Kreatívnym spôsobom je telerozhlasová dvojbodka použitá aj v kampani tlačených médií. „V bežnom živote sa stretávame s množstvom čísiel, ktoré sa jednoduchým vložením dvojbodky stanú hokejovým výsledkom,“ povedal Igor Majkút z RTVS. V printovej kampani sú použité bežné čísla, ako napríklad číselné označenie budovy, číslo autobusu na zástavke. Po vložení dvojbodky sa tak bežné označenie stane pohľadom na výsledok a prebúdza vo fanúšikoch hokejovú a súťažnú atmosféru.

Zdroj: RTVS

Zdroj: RTVS

Zdroj: RTVS

Zdroj: RTVS

RTVS počas Majstrovstiev sveta v hokeji 2019 odvysiela všetkých 64 hokejových súbojov. Bude to nielen prostredníctvom televízneho vysielania, hokejové súboje prinesie aj vo vysielaní rozhlasu a na svojom webe.

​​Vizitka kampane – Majstrovstvá sveta v hokeji 2019, promo na vysielanie:
Agentúra: RTVS
Creative director: Igor Majkút
Riaditeľ sekcie marketingu: Richard Jajcay
Art directori: Igor Derevenec, Igor Majkút, Tibor Kováč, Patrik Malory
Copywriteri: Jozef Rundes, Peter Barnáš
Brand manageri: Petra Piláriková, Lucia Rolincová
Produkcia: Sentimentafilm
Réžia: Igor Majkút, Marek Urban

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.