TV Markíza
StoryEditor

Chart Show a Dobre vedieť! výrazne porazili konkurenčné programy

30.05.2019, 13:15
Autor:
hrnhrn
Komerčné televízie sa po skončení hokejového šampionátu vrátili na svoje štandardné čísla.

V nedeľu 26. mája dospeli do finále majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji a komerčným televíziám sa tak po dvoch týždňoch vrátili k obrazovkám diváci.

​V pondelok sa stali najsledovanejšími nespravodajskými reláciami Susedia a Inkognito, každé však v inej cieľovej skupine divákov.

Susedia si pripísali prvenstvo v komerčnej skupine mladších divákov 12-54 rokov, kde dosiahli sledovanosť 8,5 percenta s podiel 23,5 percenta. Nasledovali Oteckovia s 8,2 percentnou sledovanosťou a podielom nad 34 percentami, Inkognito uzatvorilo trojicu najsledovanejších nespravodajských programov dňa v tejto cieľovej skupine s ratingom 7,3 percenta a podielom takmer 21 percent.

V širšej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov bola situácia opačná. Najviac divákov uprednostnilo z nespravodajských relácií Inkognito, ktoré dosiahlo 11,3 percentnú sledovanosť a podiel nad 25 percentami, Susedia a Oteckovia si pripísali zhodný rating na úrovni 9 percent pri podieloch nad 19 a 27 percentami.

V utorok bodovala v obidvoch cieľových skupinách Markíza so zábavnou reláciou Dobre vedieť!. V širšej cieľovej skupine 12+ si pripísala 11,3 percentnú sledovanosť a podiel 24,4 percenta, najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa bola aj v cieľovej skupine 12-54, kde dosiahla 8,4 percentnú sledovanosť a podiel pod 24 percentami. Oteckov si pozrelo 8,3 percenta divákov s podielom pod 35 percentami, Naši si na Joj pripísali 5,6 percentnú sledovanosť a podiel 16 percent.

​V stredu sa vrátila na pozíciu programu dňa aj Chart Show televízie Markíza. Premiéra epizódy s českými hitmi dosiahla v cieľovej skupine 12-54 sledovanosť 7,8 percenta a trhový podiel 23,3 percenta. Konkurenčná novinka televízie Joj Rozum v hrsti zaznamenala podiel 11,9 percenta a film Chyť ma, ak to dokážeš na Jednotke RTVS trhový podiel 9,1 percenta.

Podvečer už tradične dominovali Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 7,7 percenta a trhový podiel 33,5 percenta. Konkurenčná relácia Súdna sieň zaznamenala na Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel 12,6 percenta. Oteckovia bodovali aj v širšej skupine divákov 12+, kde boli najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Pozrelo si ich 415-divákov a pripísali si rating 8,9 percenta, čo znamenalo o 1 percentuálny bod viacej ako už spomenutá večerná Chart Show.

​Celkovo najsledovanejšou reláciou bolo od pondelka do stredy Počasie, a to v obidvoch cieľových skupinách.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 17:12