Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.06.2019, 09:45

Úspešné Sestričky sa vrátia na jeseň. Markíza už nakrúca ďalšie časti

Do seriálu, ktorý dokázal prekonať aj dovtedy neporaziteľných Susedov, vstúpia nové postavy.

Úspešné Sestričky sa vrátia na jeseň. Markíza už nakrúca ďalšie časti
Zdroj: TV Markíza

Televízia Markíza nakrúca ďalšiu sériu dramatického seriálu Sestričky, odštartuje ju na jeseň. Príbehy štvorice zdravotných sestričiek mali premiéru v septembri minulého roka a stali sa najúspešnejšou jesennou novinkou televízií.

Režisérom je opäť Petr Nikolaev, podpísaný pod filmami Lidice či Báječná léta pod psa alebo seriálmi Oteckovia či Inšpektor Max. V druhej sérii ho doplní Braňo Mišík, ktorý režíroval seriály ZOO, Pravá tvár či Špecialisti.

​Do deja vstúpia nové postavy v podaní Eleny Podzámskej a Heleny Krajčiovej. Doplnia štvoricu sestričiek, ktoré stvárňujú herečky Kristína Svarinská, Anikó Vargová, Dana Košická a Kristína Madarová. Chýbať nebudú ani ďalšie postavy z prvej série v podaní Juraja Loja, Martina Mňahončáka, Anny Šiškovej či Kamila Mikulčíka, zahrajú si tiež Ady Hajdu, Jozef Vajda alebo Dávid Hartl. Nové časti sa nakrúcajú v budove bývalého nákupného centra neďaleko Bratislavy.

Zdroj: TV Markíza / Režisér Petr Nikolaev pri nakrúcaní Sestričiek

​Dramatický seriál je adaptáciou úspešného fínskeho seriálu Syke, ktorý v domovskej krajine vysielali v štyroch sériách počas rokov 2014-2017. Bol najsledovanejším online titulom a v televízii dosahoval 30-percentné trhové podiely. Neskôr ho adaptovali televízie vo Švédsku, Belgicku, Veľkej Británii či Nemecku.

Televízia Markíza sa do jeho adaptácie pustila po úspechu seriálu Milenky, ktorý vychádzal z úspešného britského formátu Mistresses adaptovaného na slovenské pomery. Zameranie na ženské publikum prinieslo televízii úspech, ktorý sa nepodaril dosiahnuť komediálne ladeným seriálom ako Divoký Zapadákov či Atletiko Cvernofka alebo kriminálkami Rex či Detektív Dušo.

​Desať dielov prvej série Sestričiek si pripísalo nadštandardnú priemernú sledovanosť 9,2 percenta s trhovým podielom 25,7 percenta cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov, viackrát pokoril hranicu 500-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Najvyššie zastúpenie pri obrazovkách mali najmä mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel okolo 40 percent. Sestričky dokázali prekonať aj dovtedy neporaziteľných Susedov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.