Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.07.2019, 08:18

Facebook zavádza novinku. Zacielenie na „Top Fans“

Chce aby značky publikovali viac personalizovaných príspevkov.

Facebook zavádza novinku. Zacielenie na „Top Fans“
Zdroj: Techadvisor

Najväčšia sociálna sieť Facebook ponúka novú možnosť cielenia organických príspevkov. Bude možné uverejniť ich pre vybrané cieľové skupiny.

Spoločnosť vo vyjadrení uviedla, že novou funkciou chce zvýšiť angažovanosť značiek publikovať viac personalizovaných príspevkov pre menšie komunity a umožniť presnejšie zacielenie na skupiny.  

K dispozícii je niekoľko možností:

  • Verejné publikovanie
  • Obmedzené publikum
  • „News Feed Targeting“ – cielenie na ľudí s rovnakými záujmami a priateľmi
  • Top fanúšikovia
Zdroj: Facebook

Ako už niekoľkokrát uviedol Zuckerberg, Facebook by sa mal stať pre používateľov súkromných priestorom, takzvanou obývačkou, kde si ľudia nájdu to, čo ich zaujíma a je adresované práve im. Či už v News Feede alebo v rôznych skupinách a komunitách, v ktorých participujú.

Ak sa vám zobrazuje možnosť  uverejňovania pre Top Fans, môžete si v záložke „Komunita“ pozrieť, kto sa tam nachádza. Odznak Top fanúšik je dostupný pre stránky s viac ako 10 tisíc fanúšikmi.

Zdroj: Facebook

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.