Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
26.07.2019, 11:00

Tvoja tvár znie povedome sa vracia na obrazovky. Markíza prezradila kompletnú zostavu súťažiacich

Šou odštartuje v septembri tohto roka. Patriť jej budú opäť nedeľné večery.

Tvoja tvár znie povedome sa vracia na obrazovky. Markíza prezradila kompletnú zostavu súťažiacich
Zdroj: TV Markíza

Televízia Markíza uvedie na jeseň už piatu sériu zábavnej šou Tvoja tvár znie povedome. V zostave nechýbajú známe aj menej známe mená, okrem herečiek či hercov alebo moderátorov sa predstaví aj topmodelka. Pozrite si osmičku súťažiacich, ktorých Markíza oficiálne potvrdila:

Vo výpravnej šou napodobňuje osem známych slovenských tvárí svetové hviezdy. Formát s pôvodným názvom Tu cara me suena vznikol v Španielsku a prvýkrát bol odvysielaný v roku 2011.

Na Slovensku ho uviedla pod názvom Tvoja tvár znie povedome Markíza na jar 2016. Moderátorom všetkých doterajších sérií bol Martin „Pyco“ Rausch, v aktuálne sérii ho na poste vystrieda Martin Nikodým.

Zostavu porotcov tvorili Zuzana Fialová, Dano Dangl a Mário „Kuly“ Kollár, ktorých v ďalších sériách doplnili Juraj „Šoko“ Tabaček alebo Andrej Bičan. V najnovšej sérii sa k trojici porotcov Dano Dangl, Zuzana Fialová a Kuly pridá herečka Zuzana Kubovčíková Šebová.

​Šou vzniká už od začiatku pod režisérskou taktovkou Pepe Majeského, ktorý stojí aj na čele výpravných šou ako SuperStar či Hlas Česko Slovensko.

​Tvoja tvár znie povedome patrí k najúspešnejším projektom televízie Markíza. ​Už úvodná epizóda, ktorú uviedla 6. marca 2016, signalizovala, že šou bude populárna. K obrazovkám pritiahla až 628-tisíc divákov starších než 12 rokov a Markíza si pripísala trhový podiel viac než 38 percent.

Obľúbenosť súťaže u divákov rástla aj v ďalších častiach, kedy televízia dosahovala pravidelne trhový podiel viac než 40 percent v komerčnej cieľovej skupine divákov 12-54. Finále prvej série si pripísalo takmer 49 percentný podiel a pri obrazovkách bolo 841-tisíc divákov nad 12 rokov.

Druhej sérii, ktorú Markíza vysielala na jeseň toho istého roka (2016), sledovanosť mierne klesla. Priemerný podiel bol nad 32 percentami a každú z desiatich častí si pozrelo takmer 520-tisíc divákov. Tretiu sériu uviedla televízia na jar 2017, dosiahla priemerný trhový podiel nad 26 percentami a počet divákov bol takmer 448-tisíc.

Štvrtá séria sa s divákmi rozlúčila v novembri minulého roka. Súboj štyroch finalistov o prestížny titul šampióna, zakončený celkovým víťazstvom herca Dáriusa Kočiho, zabavil 536-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Posledná séria si pripísala priemerný trhový podiel 27,2 percenta, v priemere si ju pozrelo 465-tisíc divákov nad 12 rokov.

Šou sa vráti na obrazovky Markízy po ročnej pauze na jeseň tohto roka. Patriť jej budú opäť nedeľné večery.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.