Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.08.2019, 12:02

Tri mesiace do štartu Disney+. Streamovacia služba chystá remake Sám doma

A množstvo nových verzií známych filmov.

Tri mesiace do štartu Disney+. Streamovacia služba chystá remake Sám doma
Zdroj: Dreamstime

Americká mediálna a filmová spoločnosť Walt Disney Company  prednedávnom uverejnila obchodné výsledky za posledný štvrťrok. V rámci vyhlásenia uviedla tiež niekoľko detailov o spustení Disney+.

​Nová streamovacia služba odštartuje v Amerike 12. novembra a prví predplatitelia zaplatia za službu približne sedem dolárov. Exkluzívne chce ponúkať program pochádzajúci z vlastného štúdia, ktoré stiahne z ponuky Netflixu a ďalších rivalov. 

Najväčšia konkurencia Netflixu si pre divákov pripravila 300 filmov a 7 500 seriálových epizód. Disney chce širokých záberom zacieliť na čo najširšie publikum. Dostupné by mali byť epizódy Hviezdnych vojen, z Marveloviek Iron Man 1 a 3, Thor: Dark World a Captain Marvel. Avengers Endgame si bude možné pozrieť na Disney+ mesiac po spustení služby, teda v decembri. Služba ponúkne aj animované rozprávky z dielne Disney - Frozen, 101 dalmatíncov, Autá či Zootropolis a aj všetky Pixarovky okrem novinky, ktorá je teraz v kinách Toy Story 4. Bude ich možné tiež stiahnuť a sledovať offline.

Spoločnosť tiež vyzdvihla informáciu o možnosti predplatného balíka, v ktorom si americkí diváci zaplatia zároveň za Hulu a ESPN pre fanúšikov športu. Cena sa v tomto prípade pohybuje približne na výške predplatného za Netflix.

Streamovacia služba prezradila, že vďaka akvizícii štúdia Fox oživí celosvetovo známe filmy, napríklad Noc v múzeu, Sám doma či Dvanásť do tuctu. Otázne je, či sa to podarí tak, aby z toho diváci nadšení rovnako ako pri pôvodných verziách.​ Či budú mať nové verzie podobu alebo seriálu alebo filmy zatiaľ nevieme a ani to, kedy môžeme novinky očakávať.

Disney+ má ambície stať sa streamingovým gigantom a poraziť Netflix či HBO. Kedy bude služba dostupná v strednej Európe a teda aj u nás zatiaľ nevieme. Západná Európa sa dočká ešte tento rok, 12. novembra, a východná rok od spustenia. Koncern odhaduje, že do roku 2024 bude mať 60 až 90 miliónov zákazníkov. 

Na jeseň tohto roka sa chystá prísť na trh s vlastnou streamovaciou službou i spoločnosť Apple. Cenu, akou chce konkurovať, predajca smartfónov zatiaľ neoznámil. Sľubuje ale exkluzívne programy, na ktorých bude spolupracovať s hollywoodskymi hviezdami, ako je režisér Steven Spielberg alebo herečky Reese Witherspoon a Jennifer Aniston, napísala agentúra DPA.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.