Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.09.2019, 10:45

Delukse vs. Extrémne premeny: diváci boli na novinku zvedaví, humor uprednostnili pred emóciami

Televízie uviedli ďalšie dve novinky jesennej sezóny, novinke Jojky vstup na obrazovky vyšiel.

Delukse vs. Extrémne premeny: diváci boli na novinku zvedaví, humor uprednostnili pred emóciami
Zdroj: TV JOJ

V stredu 4. septembra uviedla televízia Joj nový komediálny seriál Delukse, Markíza mu konkurovala novou sezónou reality šou o chudnutí Extrémne premeny. Divákov si podelili, zvíťazila však seriálová novinka Jojky.

Komediálny seriál Delukse sa odohráva v luxusnom hoteli, v ktorom je radosť bývať, ale peklo pracovať. Každá epizóda šestnásťdielneho seriálu je samostatným príbehom o nových hosťoch a komplikáciách, ktoré život v hoteli prináša. Delukse televízia natočila už dávnejšie a jeho uvedenie na obrazovku avizovala už minulý rok. Priestor dostal až teraz.

„Seriál je vtipne napísaný a skvelo nakrútený, a okrem iného výnimočný aj tým, že v ňom hrá 96 slovenských hercov a väčšina z nich prichádza do jednotlivých častí seriálu ako guest stars,“ priblížil Delukse v rozhovore šéf televízie Marcel Grega. Jojka novinku uviedla v dvoch častiach za sebou. V komerčnej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov si pripísala sledovanosť 6,4 percenta s podielom 20,1 percenta. 

Extrémne premeny zaznamenali o desatinu bodu nižšiu sledovanosť s vyšším podielom 20,6 percenta. Naposledy Markíza vysielala reláciu o premenách Slovákov trpiacich extrémnou obezitou pred dvoma rokmi, prvá časť si vtedy pripísala 8,1 percentnú sledovanosť a podiel 22,7 percenta.

Nasledujúcej Farme už klesla sledovanosť na 4,5 percenta. Prvá časť pritom v pondelok zaznamenala 7,6 percentnú sledovanosť a v utorok 6,8 percenta. Podiely sa stále hýbu okolo 25 percent.

Hlavný večerný program však v cieľovej skupine 12-54 prekonali Oteckovia, ktorí boli najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Pripísali si 6,9 percentnú sledovanosť a podiel na úrovni 36 percent. Konkurenčná Moja mama varí lepšie ako tvoja skončila podielovo pod 10 percentami.

Celkovo najsledovanejšími reláciami dňa boli v tejto cieľovej skupine hlavné spravodajské relácie. Prvé priečky obsadila Markíza s Počasím, Športovými a Televíznymi novinami. Ich sledovanosť sa hýbala od 8 po 8,7 percenta, podiely sa držali okolo 30 percent.

Zdroj: TV JOJ

​V širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov bola novinka Delukse dokonca najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa, v tejto cieľovej skupine si pripísala 8,2 percentnú sledovanosť a podiel 19,5 percenta. V tejto cieľovej skupine mali Extrémne premeny 15,5 percentný podiel. Oteckovia dosiahli 7,4 percentnú sledovanosť a podiel takmer 29 percent. Najsledovanejšími reláciami dňa boli v tejto diváckej skupine Počasie na Markíze s 11,1 percentnou sledovanosťou a takmer 28 percentným podielom, nasledované Najlepším počasím s 10,9 percentnou sledovanosťou a podielom 25,5 percenta.

Vo štvrtok večer má Joj vo večernej programovej ponuke dvojporciu Inkognita, Markíza uvedie premiérovú epizódu Hornej Dolnej, ktorú doplní Farma. Na obrazovku Jednotky sa vrátia Zlaté časy.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.