Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
06.09.2019, 12:55

Víťazný návrat Hornej Dolnej. Stala sa najsledovanejším programom celého týždňa

Markíza zaznamenala v prime time svoj doposiaľ druhý najlepší tohtoročný výsledok.

Víťazný návrat Hornej Dolnej. Stala sa najsledovanejším programom celého týždňa
Zdroj: TV Markíza

Komediálny seriál Horná Dolná sa vo štvrtok, 5. septembra 2019, vrátil na obrazovky televízie Markíza s veľkým úspechom. „Úvodná epizóda 10. série s názvom Identita sa v komerčnej cieľovej skupine 12-54 stala zatiaľ najsledovanejším programom tohto týždňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc“, uvádza Lukáš Kočíšek, PR manažér TV Markíza.

V tejto cieľovej skupine dosiahla Horná Dolná nadpriemernú sledovanosť 9,2 percenta a rekordný tohtoročný trhový podiel 28,7 percenta. Konkurenčné zábavné relácie výrazne zaostali, Inkognito na TV Joj zaznamenalo v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 15,3 percenta a Zlaté časy na Jednotke RTVS trhový podiel 6 percenta.

Horná Dolná bola najsledovanejším nespravodajským programom aj v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov, kde zaznamenala sledovanosť 9 percent s trhovým podielom 21,3 percenta, Inkognito na TV Joj zaznamenalo podiel 18,1 percenta.

Komediálny seriál sa od svojho uvedenia v januári 2015 pravidelne radí medzi najsledovanejšie programy. Televízia Markíza seriál vysiela v sériách dvakrát do roka, na jar a na jeseň. Úvodná epizóda poslednej jarnej série si vo štvrtok 28. februára pripísala sledovanosť až 10 percent, čo bol najvyšší rating od apríla 2018, a trhový podiel 28,5 percenta. Pri obrazovkách bolo celkovo 426-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Včerajšiu premiérovú epizódu si pozrelo celkovo 420-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj reality šou Farma, ktorú vysielala Markíza po Hornej Dolnej. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 6 percent a trhový podiel 25,1 percent. 

Podvečerné vysielanie už tradične ovládli Oteckovia, ktorí v cieľovej skupine 12-54 zaznamenali sledovanosť 5,8 percenta a trhový podiel 33,3 percenta. Kuchárska šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 11,3 percenta a súťažná šou 5 proti 5 na Jednotke RTVS trhový podiel 7,9 percenta.

V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Počasiu, ktoré sa umiestnilo na druhej priečke vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo rating 9,1 percenta a trhový podiel 33 percenta. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 545-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v tejto širšej cieľovej skupine išlo o celkovo najsledovanejší program dňa.

Skupine Markíza (stanice Markíza, Doma, Dajto) pomohol úspech večerných programov k doposiaľ druhému najlepšiemu tohtoročnému výsledku v prime-time 19:00-23:00. Dosiahla trhový podiel 37,1 percenta v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 a bola aj celodenným lídrom s podielom 34,8 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.