Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.09.2019, 12:35

Horná Dolná opäť vysoko, spravodajstvo na čele diváckeho záujmu

Televízia Markíza vo štvrtok obsadila až šesť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti, reality šou Farma dosiahla zatiaľ najvyšší trhový podiel.

Horná Dolná opäť vysoko, spravodajstvo na čele diváckeho záujmu
Zdroj: TV Markíza

Komediálny seriál Horná Dolná odštartoval svoju desiatu sezónu na obrazovkách Markízy mimoriadne úspešne. Prvá epizóda si pred týždňom pripísala v strategickej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov nadpriemernú sledovanosť 9,2 percenta a trhový podiel 28,7 percenta, čím sa stala najsledovanejším programom dňa a napokon aj celého týždňa.

Včerajšia druhá epizóda nestratila divákov a opäť sa stala v tejto cieľovej skupine najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Dosiahla sledovanosť 8,8 percenta a trhový podiel 26,5 percenta. Epizódu s názvom Kríza si po zrelo celkovo 371-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Konkurenčné zábavné relácie zaostali, Zlaté časy na Jednotke RTVS zaznamenali trhový podiel 7 percent a Inkognito na TV Joj podiel necelých 19 percent. Stálica Jojky však opäť zabodovala v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov, kde Inkognito sledovalo 407-tisíc divákov a pripísalo si 8,7 percentnú sledovanosť a podiel 20,6 percenta. Horná Dolná si v tejto cieľovej skupine pripísala nižšiu sledovanosť na úrovni 8 percent s podielom 18,7 percenta.

Pozíciu jednotky na trhu v čase vysielania si drží aj Farma, ktorú uvádza Markíza v pracovné dni po hlavnom večernom programe (okrem piatka, kedy má celý večer priestor Farma Duel). Reality šou v cieľovej skupine 12-54 dosiahla doposiaľ tretiu najvyššiu sledovanosť 6,6 percenta a rekordný trhový podiel 26,8 percenta.

Film Láska na ostrove Bora Bora si na na Jednotke pripísal trhový podiel 7,8 percenta. Televízia Joj uviedla v neskoršom prime time prvé vydanie svojej novej politickej diskusie Na hrane, s ktorou zaznamenala v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 14 percent. V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov to znamenalo 5,1-percentnú sledovanosť a podiel 16 percent. Pri obrazovkách Jojky bolo 238-tisíc divákov najmä z mužskej časti publika. 

​V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Počasiu na Markíze, ktoré sa umiestnilo na druhej priečke vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo rating 8,7 percenta a trhový podiel 29,1 percenta. Aktuálne informácie o počasí sledovalo 486-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v tejto širšej cieľovej skupine išlo o celkovo najsledovanejší program dňa s ratingom 10,4 percenta a podielom 26,2 percenta.

Tretie a štvrté miesto v štvrtkovom rebríčku sledovanosti patrili v cieľovej skupine 12-54 rovnako spravodajským reláciám Markízy - Televíznym novinám s podielom 29,4 percenta a Športový novinám s podielom 22,2 percenta.

Podvečernému vysielaniu aj vo štvrtok štandardne kraľovali Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenali 6,3-percentnú sledovanosť a trhový podiel 32,9 percenta, pričom uzavreli šesticu najsledovanejších programov dňa. Kuchárska šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 10,4 percenta a súťažná šou 5 proti 5 na Jednotke RTVS trhový podiel 7,9 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.