Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.09.2019, 14:50

RTVS sa zviditeľňuje. Slovenský rozhlas promuje v televíznych spotoch

Predstavia sa v nich známi rozhlasoví moderátori.

RTVS sa zviditeľňuje. Slovenský rozhlas promuje v televíznych spotoch
Zdroj: RTVS / Petra Bernasovská v brandovej kampani RTVS

Rádio Slovensko vysiela od pondelka 2. septembra v novej zvukovej grafike so sloganom „Rádio Slovensko, každým slovom vyladené“. Inciátorom zmeny bol šéfdramaturg Milan Urbaník, ktorý na nej pracovali spolu s tímom marketingu a kreatívy RTVS a s kolegami z Rádia Slovensko od konca marca.

Grafika je štruktúrovaná podľa časti dňa, špeciálna je pre rannú šou „Dobré ráno, Slovensko“, Zelenú vlnu, športové spravodajstvo, počasie, krátke správy a používa sa aj niekoľko foriem hudobných predelov. Ranné symfonické varianty sa nahrávali sa v štúdiu Slovenského rozhlasu, popové a spievané popové verzie vo viedenskom štúdiu Soundfeiler. K celkovému zvukovému obalu patrí aj nový staničný hlas, ktorým je herec Tomáš Palonder. 

Novú zvukovú grafiku podporujú aj televízne spoty, v ktorých účinkujú piati moderátori Rádia Slovensko – Petra Bernasovská, Ivana Iľgová, Barbara Štubňová, Roman Bomboš a Ďuro Šimko. Takto sa v nich predstavujú známe hlasy Rádia Slovensko:

Vizitka brandovej kampane Rádia Slovensko:

  • Agentúra: RTVS
  • Riaditeľ sekcie marketingu: Richard Jajcay
  • Creative director: Igor Majkút
  • Art directori: Igor Derevenec, Igor Majkút, Peter Regec
  • Copywriteri: Jozef Rundes, Pater Barnáš, Oliver Toráč
  • Produkcia: Sentimentalfilm
  • Réžia: Marek Urban, Igor Majkút
  • Brand manageri: Izabela Novakovičová, Karel Šafář

RTVS bude postupne pokračovať v zmene zvukovej grafiky aj na programových okruhoch Rádio_FM, Rádio Regina a Rádio Devín.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.