Rádio Slovensko vysiela od pondelka 2. septembra v novej zvukovej grafike so sloganom „Rádio Slovensko, každým slovom vyladené“. Inciátorom zmeny bol šéfdramaturg Milan Urbaník, ktorý na nej pracovali spolu s tímom marketingu a kreatívy RTVS a s kolegami z Rádia Slovensko od konca marca.
Grafika je štruktúrovaná podľa časti dňa, špeciálna je pre rannú šou „Dobré ráno, Slovensko“, Zelenú vlnu, športové spravodajstvo, počasie, krátke správy a používa sa aj niekoľko foriem hudobných predelov. Ranné symfonické varianty sa nahrávali sa v štúdiu Slovenského rozhlasu, popové a spievané popové verzie vo viedenskom štúdiu Soundfeiler. K celkovému zvukovému obalu patrí aj nový staničný hlas, ktorým je herec Tomáš Palonder.
Novú zvukovú grafiku podporujú aj televízne spoty, v ktorých účinkujú piati moderátori Rádia Slovensko – Petra Bernasovská, Ivana Iľgová, Barbara Štubňová, Roman Bomboš a Ďuro Šimko. Takto sa v nich predstavujú známe hlasy Rádia Slovensko:
Vizitka brandovej kampane Rádia Slovensko:
- Agentúra: RTVS
- Riaditeľ sekcie marketingu: Richard Jajcay
- Creative director: Igor Majkút
- Art directori: Igor Derevenec, Igor Majkút, Peter Regec
- Copywriteri: Jozef Rundes, Pater Barnáš, Oliver Toráč
- Produkcia: Sentimentalfilm
- Réžia: Marek Urban, Igor Majkút
- Brand manageri: Izabela Novakovičová, Karel Šafář
RTVS bude postupne pokračovať v zmene zvukovej grafiky aj na programových okruhoch Rádio_FM, Rádio Regina a Rádio Devín.