Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.09.2019, 13:00

Víkend pod taktovkou Jojky. Talentová šou si pripísala rekord série

Konkurenčná Tvoja tvár sa po poklese vrátila na svoj priemerný výkon.

Víkend pod taktovkou Jojky. Talentová šou si pripísala rekord série
Zdroj: TV JOJ

Šou Česko Slovensko má talent sa v tejto sezóne darí. Jej sledovanosť sa v širšej skupine divákov držala okolo 10 percent s podielom 25 percent. Vysokú priemernú sledovanosť dosahovala talentová šou aj v obchodnej skupine mladších divákov 12-54 rokov. Prvých päť epizód tejto série malo priemernú sledovanosť 9 percent a podiel na úrovni 26,5 percenta. 

V sobotu 28. septembra si talentová šou pripísala svoj najvyšší výkon v rámci aktuálnej série. V širšej skupine divákov starších než 12 rokov skončila ako najsledovanejší nespravodajský program dňa. Špeciálnu časť s Jiřinou Bohdalovou si pozrelo 540-tisíc divákov a jej sledovanosť vyskočila na 11,6 percenta pri podiele 27,1 percenta. Vyššiu sledovanosť v tejto cieľovej skupine mali len hlavné spravodajské relácie Jojky – Najlepšie počasie s ratingom 12,1 percenta a Noviny TV Joj s ratingom 11,9 percenta.

V skupine mladších 12-54 ročných divákov skončil Česko Slovensko má talent dokonca ako celkovo najsledovanejší program dňa. Aj v tejto cieľovej skupine si pripísala rekord série, sledovanosť dosiahla 10,4 percenta a trhový podiel prvýkrát prekročil 30 percentnú hranicu. Filmová ponuka Markízy – Atomic Blonde s Charlize Theron v hlavnej úlohe – zaznamenala 12,5 percentný podiel, Záhady tela na Jednotke 10,8 percenta.  

V nedeľu Jojka tiež zabodovala, tentokrát so svojou filmovou ponukou. Premiéra akčného trileru Veľký čínsky múr s Mattom Damonom bola rovnako najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Pri obrazovkách bolo takmer 450-tisíc divákov, čím sa stal najsledovanejším filmom sezóny. V širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov si pripísal sledovanosť 9,6 percenta a trhový podiel takmer 22 percent, v skupine mladších divákov mal sledovanosť rovných  9 percent a podiel 25,3 percenta.

Konkurenčná Tvoja tvár znie povedome sa po minulotýždňovom poklese vrátila na svoj priemerný výkon. V tejto cieľovej skupine si pripísala sledovanosť na úrovni 8,4 percenta s podielom na úrovni takmer 27 percent.

Celkovo najsledovanejším programom nedele bolo Najlepšie počasie na TV Joj, ktoré bolo jednotkou v obidvoch cieľových skupinách. Jeho sledovanosť sa hýbala v 12+ na úrovni 14,5 percenta a podiel prekročil 30 percent, vysoký rating nad 11 percentami zaznamenalo aj v skupine 12-54 ročných divákov s podielom takmer 30 percent.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.