Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.10.2019, 13:45

Inkognito sa doťahuje na Susedov, Oteckovia s jesenným rekordom

Susedia sú lídrom v mladšom publiku, Inkognito boduje v širšej cieľovej skupine divákov.

Inkognito sa doťahuje na Susedov, Oteckovia s jesenným rekordom
Zdroj: archív televízií, koláž Stratégie

Susedia a Inkognito patria k dlhodobo úspešným projektom komerčných televízií. Inkognito s moderátorom Vladom Voštinárom sa na obrazovke Joj objavuje už od roku 2003. V roku 2007 sa z obrazoviek vytratilo a vrátilo sa späť v roku 2015. Televízia Joj ho nasadzuje do prime time až dva večery v týždni, v pondelok a štvrtok, pričom v pondelok uvádza dve časti za sebou.

Susedia sú opäť veľkým ťahákom Markízy od začiatku minulého roka. Na obrazovky sa vrátili po jedenásťročnej pauze a pritiahli k obrazovkám rekordný, takmer 1,1 milióna divákov. Markíza dosiahla mimoriadne vysoký trhový podiel 45,1 percenta a sledovanosť 22,8 percenta v skupine divákov 12-54 rokov. Aktuálne sa sledovanosť Susedov v tejto cieľovej skupine pohybuje okolo 9 percent, podielovo už 30 percentnú hranicu neprekračujú.

Susedia si však stále držia pozíciu jednotky v mladšom publiku a včerajšia epizóda bola v cieľovej skupine 12-54 ročných divákov v čase vysielania najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Posledné týždne ich však začína ohrozovať rastúce Inkognito. Uplynulý týždeň relácie od seba delilo len minimálny rozdiel 0,3 percentuálneho bodu, včera sa vzdialili na rozdiel 1,1 bodu. Susedia si pripísali 8,7 percentnú sledovanosť s podielom 24,5 percenta a Inkognito dosiahlo sledovanosť 7,6 percenta a podiel 21,7 percenta v skupine mladších divákov od 12 do 54 rokov.

Inkognito je však jednoznačným lídrom v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov, kde s pondelkovými premiérami pravidelne poráža Susedov. V predchádzajúcich dvoch týždňoch prepisovalo tiež svoje rekordy v aktuálnej sérii s počtom divákov nad pol miliónovou hranicou.

Zdroj: TV Markíza

Rekordnú sledovanosť si v pondelok 14. októbra pripísali aj podvečerní Oteckovia, a to v oboch hlavných cieľových skupinách. V skupine 12-54 zaznamenali v aktuálnej sérii rekordný rating 8,7 percenta aj rekordný trhový podiel 38 percent. Pri obrazovkách bolo 442-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež jesenný rekord seriálu.

Sezónny rekord dosiahlo aj Počasie na Markíze, ktoré bolo celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách. Dosiahlo rekordnú 11 percentnú sledovanosť a druhý najlepší trhový podiel 32,9 percenta v cieľovej skupine 12-54. V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov to znamenalo rovnako v rámci jesene rekordných 625-tisíc divákov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.