Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.10.2019, 17:40

Sestričky naberajú divákov, prvý raz prekročili polmiliónovú hranicu

Seriál z nemocničného prostredia sa stal suverénnym víťazom utorka a pripísal si jesenný rekord.

Sestričky naberajú divákov, prvý raz prekročili polmiliónovú hranicu
Zdroj: TV Markíza

Sestričky si získavajú čoraz vyšší záujem divákov televízie Markíza. Seriál z nemocničného prostredia v utorok, 15. októbra 2019, opäť prekonával rekordy a v strategickej skupine 12-54 ročných divákov sa stal jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahli Sestričky v rámci aktuálnej druhej série rekordnú sledovanosť 10,1 percenta a od štartu seriálu historicky najvyšší trhový podiel 28,1 percenta. V čase vysielania výrazne porazili konkurenčné programy, kriminálka Za sklom zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 16,5 percenta a cestovateľská šou S úsmevom po Slovensku na Jednotke RTVS trhový podiel 6,5 percenta.

​Sestričky v rámci aktuálnej sezóny prvý raz prekročili ratingovú desiatku a historicky dorovnali svoj druhý najvyšší rating. Celková sledovanosť seriálu túto jeseň prvý raz prekročila polmiliónovú hranicu, keď si včerajšiu epizódu nenechalo ujsť až 508-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. 

Silnou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala tretí najvyšší rating 7,1 percenta a druhý najlepší trhový podiel 28,1 percenta v rámci aktuálnej 11. série. Seriál Ministri zaznamenal na Joj podiel 9,9 percenta a dokumentárnu šou Stará škola na Jednotke RTVS 2,6 percenta.

V univerzálnej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov sa najsledovanejším programom utorka stala relácia Počasie, ktorú si pozrelo 604-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 obsadila druhú priečku so sledovanosťou 9,5 percenta a trhovým podielom 30,5 percenta. 

Podvečerní Oteckovia v cieľovej skupine 12-54 obsadil piatu priečku s ratingom 7,3 percenta a trhovým podielom 32 percent. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja si na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine pripísala trhový podiel 10,5 percenta. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.