Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.10.2019, 13:45

Po informácii o násilnom incidente prekonala Farma všetky rekordy sledovanosti v aktuálnej sezóne

Štvrtková epizóda reality šou dosiahla doposiaľ najvyššiu sledovanosť a trhový podiel.

Po informácii o násilnom incidente prekonala Farma všetky rekordy sledovanosti v aktuálnej sezóne
Zdroj: TV Markíza

Reality šou Farma po stredajšej informácii o násilnom incidente prekonala vo štvrtok 17. októbra všetky svoje doterajšie tohtosezónne rekordy v strategickej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov.

V stredu okolo obeda jeden z účastníkov Matej Jurkovič agresívne napadol ďalšieho z účinkujúcich, ktorý skončil v nemocnici a musel ho ošetriť zdravotnícky personál. Markíza pristúpila k okamžitému vylúčeniu Jurkoviča z reality šou. O poľutovaniahodnom incidente informovala samotná televízia aj viaceré médiá, čo, samozrejme, prilákalo divákov k obrazovkám, hoci epizódu z tohto dňa televízia ešte len bude vysielať.

V cieľovej skupine 12-54 ročných divákov si štvrtková epizóda pripísala doposiaľ najvyšší rating 8,3 percenta a rovnako aj trhový podiel 34,3 percenta. Konkurenčná politická talkšou Na hrane zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 15,6 percenta. Premiéra novej dokumentárnej série Fetiše Nežnej revolúcie na Jednotka RTVS dosiahli podiel 6,3 percenta a film Americká krása 4,6 percenta.

Farmu si pozrelo celkovo 400-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok v rámci aktuálnej série. Pri obrazovkách bolo najviac mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania reality šou zabezpečili trhový podiel až 60,3 percenta.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stal úspešný komediálny seriál Horná Dolná, ktorý dorovnal svoj tohtosezónny ratingový rekord 9,2 percenta a dosiahol tiež najvyšší trhový podiel 26,8 percenta.

Konkurenčné zábavné relácie v tejto cieľovej skupine divákov zaostali, Inkognito na TV Joj zaznamenalo trhový podiel 18,7 percenta a Zlaté časy na Jednotke RTVS 9,6 percenta.

V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov bolo poradie iné. Najsledovanejšou reláciou bolo štandardne opäť Inkognito nasledované Oteckami a Farmou.

Celkovo najsledovanejším programom na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Markízy Televízne noviny s ratingom 9,8 percenta a trhovým podielom 33,1 percenta.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom štvrtka stala relácia Počasie, ktorú si pozrelo rovných 600-tisíc divákov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.