Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.10.2019, 06:00

Máme prehľad o tom, čo ľudia radi pozerajú. Túto výhodu máme ako jediní na trhu, hovorí riaditeľ Mall.tv

Pred mesiacom odštartovala na Slovensku internetová televízia Mall.tv. O jej cieľoch hovorí výkonný riaditeľ Juraj Felix.

Máme prehľad o tom, čo ľudia radi pozerajú. Túto výhodu máme ako jediní na trhu, hovorí riaditeľ Mall.tv
Zdroj: Mall.tv / Juraj Felix

Necelý rok po začiatku vysielania Mall.tv v susednej Českej republike odštartovala internetová televízia vysielanie aj na Slovensku. V produkcii Dana Dangla a jeho tímu vzniká dvanásť pôvodných relácií a nových formátov od seriálov, talkshow, cez relácie o varení až po slow TV. Ponuku dopĺňajú relácie z českej Mall.tv. Aké sú ciele televízie na Slovensku, hovorí výkonný riaditeľ Mall.tv Juraj Felix.

Mall.tv odštartovala na Slovensku rok po spustení v Česku. Aké máte na Slovensku ambície?
V Česku sme pred letom, teda ani nie rok od začiatku prevádzky, dosiahli milión unikátnych divákov mesačne. Predstavuje to približne 10 percent internetovej populácie. Na Slovensku cielime s pilotným vysielaním na nižšie stovky tisíc unikátnych divákov za mesiac.

Môžete bližšie špecifikovať vaše ciele?
Naše ciele sú jednoduché a zohľadňujú to, že sme súčasťou e-commerce skupiny Mall Group. Chceme ľudí zabávať, chceme, aby u nás trávili čo najviac času a chceme, aby bol pre nich nákup v internetovej nákupnej galérii Mall.sk a ďalších e-shopoch skupiny čo najpríjemnejší.

Ako máte nastavený obchodný model?
Obchodný model staviame na reklame a sofistikovanej práci s produktami. V zásade môžeme hovoriť o product placemente, nelimitujeme možnosti partnerov len na to, že si u nás môžu kúpiť video či bannerovú reklamu. Ponúkame im aj možnosť umiestnenia produktov priamo v obsahu tak, aby to dávalo zmysel aj kontextovo. Keďže sme v rámci e-commerce skupiny Mall Group prepojení s nákupnými galériami Mall.sk a Mall.cz a ďalšími e-shopmi, máme prehľad o tom, čo ľudia radi pozerajú a čo potom nakupujú. To je obrovská výhoda, ktorú máme na trhu ako jediní. U nás ľudia nakupujú, zároveň sa bavia na Mall.tv a my tieto dve veci dokážeme prepojiť.

Internetová televízia začala vysielať v 3-mesačnom pilotnom režime. Za akých podmienok bude pokračovať?
Pokiaľ sa bude produkcia Mall.tv slovenským divákom páčiť a bude mať dostatočnú sledovanosť, samozrejme, s ohľadom na to, že sme v úvodnej fáze projektu, budeme od nového roka pracovať na novej, ešte bohatšej programovej štruktúre.

Bude mall.tv stále bez registrácie a zadarmo, ako je to teraz?
Zatiaľ nemáme v úmysle tento model meniť.

​Vsadili ste na vlastnú produkciu, prevažujú zábavné formáty. Budete mať dostatok obsahu?
Tým, že sme prvá česko-slovenská internetová televízia, môže divák ľubovoľne prepínať medzi slovenskou a českou verziou Mall.tv jednoduchou zmenou lokalizácie v nastavení a vyberať si tak z veľkého množstva relácií a seriálov, ku ktorým prakticky každý týždeň pribúdajú nové. Verím preto, že je a aj bude na čom zabávať sa. 

Ponúkate audiovizuálny obsah bez cenzúry. Kde máte stanované mantinely?
Naším cieľom nie je by prvoplánovo vulgárny, niekoho urážať alebo šokovať za každú cenu. K humoru a predovšetkým satirickým formátom ale oscilovanie na hrane korektnosti patrí. Veríme, že pre tento druh nadsádzky budú mať pochopenie diváci ako aj tí, ktorí sa stanú jej terčom. Občas je dôležité nebrať všetko vážne a vedieť sa zasmiať aj sám sebe.

O Mall.tv:
Internetovú televíziu Mall.tv prevádzkuje Mall Group, jeden z najväčších on-line obchodníkov, ktorý pôsobí v Českej republike, na Slovensku, v Poľsku, Maďarsku, Slovinsku a Chorvátsku. Vysiela pôvodné seriály, sitkomy a prevažne zábavné formáty. Mall.tv je možné sledovať bezplatne prostredníctvom akéhokoľvek zariadenia s internetovým pripojením.

Skupinu Mall Group vlastní skupina PPF, podnikatelia Daniel Křetínský s Patrik Tkáč a investičná skupina Rockaway Capital. Spustením vlastnej internetovej televízie sa Mall Group približuje svojmu cieľu vytvoriť online alternatívu obchodného domu, kde nájdu ľudia vedľa nákupov aj služby a zábavu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.