Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.10.2019, 10:05

Instagram testuje zaujímavé novinky. Ide o nálepky v Stories

Dátum oficiálneho uvedenia nie je známy.

Instagram testuje zaujímavé novinky. Ide o nálepky v Stories
Zdroj: Instagram blog

Instagram údajne testuje ďalšie nové nálepky v Stories. Tentokrát zamerané na uľahčenie komunikácie ohľadom udalostí a teasingu nových produktov značiek.

Na test upozornila technologická blogerka Jane Manchun Wong.  Pozvánka v podobe nálepky ponúka možnosť zadania názvu, dátumu a miesta udalosti. Používatelia môžu na pozvánku odpovedať RSVP priamo kliknutím na nálepku. 

Zdroj: Social Media Today

​Ak by bola nová funkcia oficiálne dostupná, uľahčila by komunikáciu aj firemným profilom. Pozvánku na udalosti by bolo možné zdieľať s konkrétnymi followermi, prípadne so zoznamom blízkych priateľov.

Oficiálne vyjadrenie materskej spoločnosti Facebook zatiaľ k tejto testovacej funkcii nie sú, ale ako píše portál Social MediaToday, väčšina noviniek, o ktorých Wong informuje, sa väčšinou v priebehu niekoľkých mesiacov objavia.

Nálepka by sa samozrejme nemusela používať iba v prípade skutočných udalostí, na ktorých sa môžu záujemcovia reálne zúčastniť. Možnosti využitia sú aj iné, môžu slúžiť napríklad na pozvánky na živé vysielanie či iné aktivity, s ktorými sa používatelia na sociálnej sieti často stretávajú.

Teasing produktov na Instagrame

Populárna sociálna sieť pomaly ale isto pridáva nové funkcie podporujúce nakupovanie v aplikácii. Značky pravdepodobne čoskoro dostanú zaujímavú možnosť na zaujatie publika. Do Stories môžu vložiť nálepku s dátumom uvedenia produktu na trh a tak používatelia, ktorý majú o daný produkt záujem kliknú na žiadosť o zaslanie pripomienky.

Zdroj: Instagram blog

​V deň uvedenia produktu na trh príde používateľovi upozornenie priamo do mobilu a tak bude sto percentne informovaný o produkte, o ktorý má záujem. V tejto fáze novinku testuje malá skupina značiek v USA vrátane spoločností Adidas, H&M a Warby Parker.

Instagram neposkytol podrobnosti o úplnom uvedení na trh, ale je to ďalšia funkcia, ktorá pridá k rastúcej ponuke nástrojov elektronického obchodu platformy. Nehovoriac o tom, že informovanosť zákazníkov zabezpečí ďalším značkám a internetovým obchodom.  

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.