StoryEditor

Instagram testuje zaujímavé novinky. Ide o nálepky v Stories

23.10.2019, 10:05
Autor:
pzpz
Dátum oficiálneho uvedenia nie je známy.

Instagram údajne testuje ďalšie nové nálepky v Stories. Tentokrát zamerané na uľahčenie komunikácie ohľadom udalostí a teasingu nových produktov značiek.

Na test upozornila technologická blogerka Jane Manchun Wong.  Pozvánka v podobe nálepky ponúka možnosť zadania názvu, dátumu a miesta udalosti. Používatelia môžu na pozvánku odpovedať RSVP priamo kliknutím na nálepku. 

Social Media Today

​Ak by bola nová funkcia oficiálne dostupná, uľahčila by komunikáciu aj firemným profilom. Pozvánku na udalosti by bolo možné zdieľať s konkrétnymi followermi, prípadne so zoznamom blízkych priateľov.

Oficiálne vyjadrenie materskej spoločnosti Facebook zatiaľ k tejto testovacej funkcii nie sú, ale ako píše portál Social MediaToday, väčšina noviniek, o ktorých Wong informuje, sa väčšinou v priebehu niekoľkých mesiacov objavia.

Nálepka by sa samozrejme nemusela používať iba v prípade skutočných udalostí, na ktorých sa môžu záujemcovia reálne zúčastniť. Možnosti využitia sú aj iné, môžu slúžiť napríklad na pozvánky na živé vysielanie či iné aktivity, s ktorými sa používatelia na sociálnej sieti často stretávajú.

Teasing produktov na Instagrame

Populárna sociálna sieť pomaly ale isto pridáva nové funkcie podporujúce nakupovanie v aplikácii. Značky pravdepodobne čoskoro dostanú zaujímavú možnosť na zaujatie publika. Do Stories môžu vložiť nálepku s dátumom uvedenia produktu na trh a tak používatelia, ktorý majú o daný produkt záujem kliknú na žiadosť o zaslanie pripomienky.

Instagram blog

​V deň uvedenia produktu na trh príde používateľovi upozornenie priamo do mobilu a tak bude sto percentne informovaný o produkte, o ktorý má záujem. V tejto fáze novinku testuje malá skupina značiek v USA vrátane spoločností Adidas, H&M a Warby Parker.

Instagram neposkytol podrobnosti o úplnom uvedení na trh, ale je to ďalšia funkcia, ktorá pridá k rastúcej ponuke nástrojov elektronického obchodu platformy. Nehovoriac o tom, že informovanosť zákazníkov zabezpečí ďalším značkám a internetovým obchodom.  

01 - Modified: 2019-09-17 09:24:31 - Feat.: 0 - Title: Viac reklám v Stories. Instagram testuje, ako budú používatelia reagovať 02 - Modified: 2019-09-18 08:39:07 - Feat.: 0 - Title: Instagram pracuje na nástroji, ktorý kopíruje hlavné funkcie TikToku 03 - Modified: 2019-10-04 13:10:02 - Feat.: 0 - Title: Instagram uvádza aplikáciu na zasielanie správ s názvom Threads 04 - Modified: 2019-10-10 07:28:35 - Feat.: 0 - Title: Koniec sledovania. Instagram ruší funkciu Following Tab 05 - Modified: 2019-10-11 12:05:35 - Feat.: 0 - Title: Instagram spúšťa nákupy s rozšírenou realitou
01 - Modified: 2023-07-06 10:55:31 - Feat.: - Title: Adam Nochta: Pri nových médiách neustále experimentujeme a testujeme nové stratégie 02 - Modified: 2023-07-13 11:23:22 - Feat.: - Title: Po mileniáloch tu máme prvú „digital-native“ generáciu. Ako marketingovo zaujať GEN Z? 03 - Modified: 2023-05-02 08:55:35 - Feat.: - Title: Influencerka Lady Zika hovorí na sieťach o viere v Boha. Podľa sledujúcich šíri nenávisť a homofóbiu 04 - Modified: 2023-01-11 13:25:53 - Feat.: - Title: Instagram redizajnuje svoje rozhranie. Nákupný button zmizne z hlavného menu 05 - Modified: 2022-12-02 15:04:16 - Feat.: - Title: Trendy 2023: Sociálne siete čaká rast videa aj podcastov
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 03:46