Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
28.10.2019, 14:00

Česko Slovensko má talent už má viac než 600-tisíc divákov. Rekord si pripísalo aj Milujem Slovensko

Milujem Slovensko malo najviac divákov za posledné dva roky.

Česko Slovensko má talent už má viac než 600-tisíc divákov. Rekord si pripísalo aj Milujem Slovensko
Zdroj: TV Markíza

Česko Slovensko má talent potvrdilo pozíciu najúspešnejšieho formátu jesene aj uplynulý víkend. V sobotu 26. októbra prekonala talentová šou všetky doterajšie rekordy v rámci aktuálnej série. Pri obrazovkách bolo 613-tisíc divákov, čo je o 15-tisíc divákov viac, ako doposiaľ najvyšší výkon série. Padol tiež ďalší rekord sledovanosti šou, ktorá poskočila v ratingoch až na 11,7 percenta a v trhovom podiele na 33,2 percenta v strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov. Takýto výkon sa počas celého týždňa nepodarilo dosiahnuť ani tradične najsledovanejším hlavným spravodajským reláciám. 

Talentová šou potiahla aj nasledujúci komediálny seriál Hrobári, ktorý si v tejto cieľovej skupine pripísal sledovanosť 7,1 percenta a trhový podiel 26,4 percenta. V neskoršom večernom slote si ju pozrelo 318-tisíc divákov. Filmová ponuka Markízy skončila v podpriemernou sledovanosťou a podielom na úrovni 12,6 percenta.

Televízia Joj počas víkendu zabodovala aj so svojou nedeľnou filmovou ponuku. Snímka Security bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa s 8,3 percentnou sledovanosťou a podielom 23,9 percenta v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčný program Markízy - Tvoja tvár znie povedome - si pripísal mierne nižšiu sledovanosť 8,1 percenta s podielom 26,5 percenta. 

Zdroj: TV Markíza

​​Piatkové prvenstvo si z nespravodajských relácií pripísali Oteckovia s 7,5 percentným ratingom a podielom 32,8 percenta. Večer patril Jednotke a jej šou Milujem Slovensko, ktorú si v priemere pozrelo 474-tisíc divákov, čo je najvyššia sledovanosť za sezónu 2018 a 2019. V cieľovej skupine 12-54 to znamenalo trhový podiel 21,6 percenta. Farma - Duel si pripísala mierne nižšiu 7,2 percentnú sledovanosť a vyšším podielom 22,9 percenta kvôli dlhšej minutáži. TV Joj sa so svojím Jurským svetom nepresadila, jej trhový podiel bol 13,1 percenta.

Zdroj: RTVS

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.