Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.10.2019, 13:25

Sestričky sa už pred finále stali najsledovanejším programom Markízy v jesennej sezóne

Predposledná epizóda seriálu sa stala doposiaľ najsledovanejším programom Markízy v aktuálnej jesennej televíznej sezóne.

Sestričky sa už pred finále stali najsledovanejším programom Markízy v jesennej sezóne
Zdroj: TV Markíza

Sestričky naďalej prekonávajú jeden rekord za druhým. Včerajšia predposledná epizóda seriálu z nemocničného prostredia sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala doposiaľ najsledovanejším programom Markízy v rámci aktuálnej jesennej televíznej sezóny (od septembra 2019).

V tejto cieľovej skupine dosiahli svoju absolútne rekordnú sledovanosť 11,3 percenta a rovnako aj trhový podiel 29,8 percenta. V čase vysielania opäť porazili konkurenčné programy, kriminálny seriál Za sklom zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 18 percent a dramatický seriál Mediciovci: Vznešený rod na Jednotke RTVS trhový podiel 3,4 percenta. Sestričky potiahli aj nasledujúcu Farmu, ktorá si pripísala sledovanosť 7,1 percenta a trhový podiel 25,5 percenta .

Celkovo sledovalo Sestričky 565-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež absolútny rekord v doterajšej histórii seriálu. Najviac divákov mali v utorok Televízne noviny Markízy, pozrelo si ich 591-tisíc divákov. 

V pätici najsledovanejších programov dňa sa umiestnili aj podvečerní Oteckovia. Pri obrazovkách bolo 444-tisíc divákov,  v cieľovej skupine 12-54 to znamenalo sledovanosť 8,8 percenta a trhový podiel 31,8 percenta. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dosiahla trhový podiel 11,4 percenta. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.