Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.11.2019, 12:15

Utajený šéf odštartoval ako najsledovanejší jesenný program Markízy

V čase vysielania zároveň výrazne porazil konkurenčné programy.

Utajený šéf odštartoval ako najsledovanejší jesenný program Markízy
Zdroj: TV Markíza

Televízia Markíza uviedla v utorok 12. novembra premiéru reality šou Utajený šéf. Prvá epizóda lokálnej adaptácie formátu Undercover Boss sa stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším programom Markízy od štartu jesennej televíznej sezóny. Televízia má pripravené ešte tri epizódy, ktoré uvedie do Vianoc.

Utajený šéf predstavuje vysokopostavených manažérov, ktorí týždeň pracujú v prestrojení na najnižších pozíciách vo svojich spoločnostiach. Prvým "utajeným šéfom" bol Branislav Cvik – spolumajiteľ banskobystrického pivovaru Urpiner, ktorý nastúpil do niekoľkých prevádzok firmy ako brigádnik Tomáš Chrenák.

Na to, ako si spolumajiteľ pivovaru počínal v koži radového zamestnanca, bolo zvedavých až 676-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahol Utajený šéf v rámci jesennej programovej ponuky televízie Markíza absolútne rekordnú sledovanosť 13,4 percenta a vysoko nadpriemerný trhový podiel 35,6 percenta.

V čase vysielania zároveň výrazne porazil konkurenčné programy, finále kriminálneho seriálu Za sklom zaznamenalo na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 18,9 percenta a dramatický seriál Mediciovci: Vznešený rod na Jednotke RTVS trhový podiel 2,9 percenta.

Utajený šéf navyše už s prvou epizódou z hľadiska sledovanosti v oboch hlavných cieľových skupinách prekonal všetky doterajšie vydania ťažiskového projektu konkurencie Česko Slovensko má talent v rámci tejto jesene.

​Druhé miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti obsadil v cieľovej skupine 12-54 podvečerný seriál Oteckovia, ktorý pokoril sezónny rekord s ratingom 10,8 percenta a dorovnal druhý najvyšší jesenný trhový podiel 37,5 pecenta. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 10,3 percenta. Včerajšia epizóda Oteckov k obrazovkám pritiahla 536-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež doposiaľ najlepší výsledok od septembra 2019.

Vysokú sledovanosť mali aj večerné spravodajské relácie Markízy Počasie, Televízne noviny a Športové noviny, ktoré uzavreli päticu najsledovanejších utorkových programov. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.