Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.11.2019, 13:05

V siedmom nebi sa vrátilo na obrazovky. Odštartovalo s tohtoročným rekordom

Šou bola víkendovým lídrom, mala viac divákov ako futbalová kvalifikácia aj relácie k 30. výročiu Nežnej revolúcie.

V siedmom nebi sa vrátilo na obrazovky. Odštartovalo s tohtoročným rekordom
Zdroj: TV JOJ

Televízia Joj uviedla v nedeľu 17. novembra novú sezónu svojej šou V siedmom nebi. Z programovej ponuky televízií si pripísala najvyššiu sledovanosť a zapísala sa ako najsledovanejší nespravodajský program dňa. Pri obrazovkách bolo 622-tisíc divákov, čo je pre reláciu najvyšší výkon tohto roka. V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov to pre Jojku znamenalo trhový podiel 29,2 percenta, v skupine mladších divákov od 12 do 54 rokov to bolo takmer 24 percent. 

RTVS a Markíza si pripomenuli 30. výročie Nežnej revolúcie špeciálnym spravodajstvom a aj svoj večerný program zamerali tematicky na November ’89. 

Markíza uviedla pôvodný dokument s názvom Nežná 30 - Cesta k slobode. Odvysielala ho bez reklamného brejku a zaznamenala trhový podiel 18 percent v cieľovej skupine 12-54.

Slávnostný galaprogram 30 rokov slobody prenášaný z novej budovy Slovenského národného divadla skončil na Jednotke v tejto cieľovej skupine tesne nad 6 percentami. 

Zdroj: TV Markíza

​Nedeľné vydania politických diskusií boli rovnako venované výročiu udalostí zo 17. novembra 1989. Najsledovanejšie bolo Na telo na Markíze, ktoré privítalo Ivetu Radičovú a Michaela Kocába. V vstupoch sa k nim pripojil aj Milan Kňažko a Peter Weiss. Markíza dosiahla podiel 15,5 percenta. 

Jednotka odvysielala po hlavných správach príhovory predsedu Národnej rady SR Andreja Danka a premiéra Petra Pellegriniho. Zaznamenali trhový podiel 8 percent.

​V sobotu bola najsledovanejším programom dňa Kvalifikácia na ME 2020 vo futbale. Duel Chorvátska so Slovenskom sledovalo priemerne 492-tisíc divákov, v najsledovanejšej minúte malo futbal zapnutých 629.000 divákov. Ďalších viac ako 51-tisíc ho sledovalo online na webe a facebooku RTVS.

Zdroj: TASR

​Pre Jednotku to znamenalo 23,6 percentný trhový podiel v cieľovej skupine 12+, v skupine mladších divákov 12-54 rokov to bolo 24,3 percenta. Slovenských futbalistov čaká zajtra, 19. novembra, záverečný zápas kvalifikácie EURO 2020 s Azerbajdžanom. Súboj odvysiela RTVS v priamom prenose na Jednotke o 20:25.

Z večernej filmovej ponuky komerčných televízií si pripísala vyšší podiel na úrovni 17,5 percenta Dovolenka za trest na Markíze. TV Joj nenasadila do silnej konkurencie futbalu Česko Slovensko má talent, ale odvysielala reprízu filmu Dieťa Bridget Jonesovej, ktoré zaznamenalo trhový podiel 14,8 percenta v cieľovej skupine 12-54.

V piatok 15. novembra si Slovensko uctilo obete tragickej nehody autobusu pri Nitre štátnym smútkom. Trval do 19:00 hodiny a televízie počas jeho trvania upravili svoj denný program. Komerčné televízie už svoje večerné vysielanie nemenili, RTVS však upravila aj svoj večerný program a namiesto zábavnej šou Milujem Slovensko odvysielala francúzsky film Keď odídem. Milujem Slovensko odvysiela v náhradnom termíne v pondelok večer.

Celkovo najsledovanejším programom piatka boli podvečerní Oteckovia, ktorí si pripísali sledovanosť 9,1 percenta a podiel takmer 34 percent v obchodnej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov. Nasledovali hlavné spravodajské relácie Markízy a v prvej päťke sa umiestnil aj večerný Duel Farmy. Dosiahol sledovanosť 7,7 percenta a podiel 25,2 percenta. Filmová ponuka TV Joj Lovec: Zimná vojna skončila s trhovým podielom 19,2 percenta v tejto cieľovej skupine, Jednotka si pripísala s filmom Keď odídem podiel pod 8 percentami.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.