Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.11.2019, 16:35

Utajený šéf opäť najsledovanejší. Pri obrazovkách bolo 580 tisíc divákov

​Televízia Markíza má z reality šou pripravené ešte dve epizódy, ktoré uvedie do Vianoc.

Utajený šéf opäť najsledovanejší. Pri obrazovkách bolo 580 tisíc divákov
Zdroj: TV Markíza

Markíza uviedla v utorok 12. novembra druhú časť šou Utajený šéf. Šéfom, ktorý sa podujal vyskúšať si prácu na postoch svojich podriadených, bol Jaroslav Fotul, výkonný riaditeľ spoločnosti Labaš, ktorá vlastní sieť supermarketov.

Druhá časť reality šou bola rovnako ako prvá celkovo najsledovanejším programom dňa. Pri obrazovkách bolo 578-tisíc divákov nad 12 rokov a program si pripísal sledovanosť 11,1 percenta a trhový podiel 31,4 percenta v cieľovej skupine 12-54 ročných divákov.

Futbalová kvalifikácia ME 2020 zaznamenala na Jednotke v tejto cieľovej skupine 20,6 percentný podiel a filmová ponuka TV Joj - Všetky prachy sveta, necelých 12 percent.

Utajený šéf mal premiéru pred týždňom, v utorok 12. novembra. Novinku si na Markíze pozrelo 676-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, a televízia dosiahla v rámci jesennej sezóny absolútne rekordnú sledovanosť 13,4 percenta a vysoko nadpriemerný trhový podiel 35,6 percenta.

​Markíza má pripravené ešte dve epizódy, ktoré uvedie do Vianoc.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.