Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
26.11.2019, 12:10

Televízie si podelili divákov: Markíza lídrom cez týždeň, Joj cez víkendy

Televízii Markíza sa s programovou ponukou darí počas pracovných dní, Joj boduje so svojimi víkendovými šou.

Televízie si podelili divákov: Markíza lídrom cez týždeň, Joj cez víkendy
Zdroj: TV JOJ

Komerčné televízie si v závere jesennej sezóny podelili divákov. Prvenstvo v rebríčkoch sledovanosti si počas pracovných dní drží televízia Markíza so svojou programovou ponukou, televízia Joj boduje so svojimi víkendovými šou a tiež s tradičným Inkognitom.  

Najsledovanejšími programami uplynulého týždňa boli spravodajské relácie TV Joj, ktoré si pripísali ďalšie jesenné rekordy. V nedeľu 24. novembra dosiahli Noviny TV Joj, Najlepšie počasie a Krimi svoje doposiaľ najlepšie výkony tejto sezóny. Noviny TV JOJ sledovalo až 710-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo znamenalo pre televíziu trhový podiel 31,2 percenta. Najlepšie počasie malo 647-tisíc divákov a Krimi 636-tisíc divákov s rekordným 28,9 percentným podielom na trhu.

Zdroj: TV JOJ

​​Z nespravodajských relácií si prvenstvo vo víkendovom TOP rebríčku vyslúžili šou V siedmom nebi a Česko Slovensko má talent. V sobotu 23. novembra uviedla TV Joj posledný zostrih kastigov, ktoré si pripísalo takmer 28 percentný trhový podiel a 583-tisíc divákov pri obrazovkách. Talentová šou má pred sebou už len posledné dve finálové epizódy. Nedeľňajšie V siedmom nebi bolo celkovo najsledovanejšou nespravodajskou reláciou týždňa, pri obrazovkách bolo 605-tisíc divákov a relácia dosiahla takmer 29 percentný trhový podiel.

Markíza obsadzuje najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti počas pracovných dní. Uplynulý týždeň prekonali všetky svoje doterajšie rekordy Extrémne premeny Slovensko, Utajený šéf bol najsledovanejším programom pracovného týždňa.

Zdroj: TV Markíza

​Predposledná premiérová epizóda 2. série reality šou Extrémne premeny Slovensko prekonala v stredu 20. novembra vôbec prvý raz vo svojej doterajšej histórii v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ratingovú desiatku. Zaznamenala v rámci oboch sezón absolútne najvyšší rating 10,5 percenta a rovnako aj trhový podiel 32,3 percenta. Pri obrazovkách bolo 506-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež najvyšší počet v doterajšej histórii tejto šou. Delukse na Joj malo v tom čase 357-tisíc divákov.

Najsledovanejším programom pracovného týždňa bola s 578-tisíc divákmi 2. premiérová epizóda reality šou Utajený šéf. Aj vo futbalovej konkurencii zaznamenala v utorok 19. novembra vysokú sledovanosť 11 percent ako aj trhový podiel 31,4 percenta v cieľovej skupine 12-54. Futbal sledovalo okolo 440-tisíc divákov.

Markíza si prvenstvo udržala aj so štvrtkovým programom, kedy bola najsledovanejším programom dňa so 424-tisíc divákmi Horná Dolná. Prvenstvo si pripísala aj v obchodnej skupine mladších divákov s trhovým podielom 25,5 percenta.

Zdroj: TV Markíza

​Pondelkových Susedov neohrozila v skupine mladších divákov ani neštandardná konkurencia šou Milujem Slovensko na Jednotke. Susedia zostali lídrom v obchodnej skupine 12-54, v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov si prvenstvo pripísalo Inkognito. Sledovalo ho 522-tisíc divákov, Susedia k obrazovkám pritiahli celkovo 445-tisíc divákov, Milujem Slovensko si diváci v pondelkovom vysielaní nenašli a výkon relácie klesol takmer o polovicu na 259-tisíc divákov. 

Piatkové Milujem Slovensko už sledovalo 410-tisíc divákov, Farma s Duelom opäť viedla s 487-tisíc divákmi. Filmová ponuka Joj sa nepresadila. 

Počas týždňa sa darilo aj podvečerným Oteckom, ktorí v stredu prekročili pol miliónovú hranicu divákov. Pri obrazovkách bolo 503-tisíc divákov, čo je 2. najlepší výsledok v rámci aktuálnej série.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.