Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.11.2019, 15:25

Utajený šéf opäť suverénne zvíťazil. Šéfa Matadoru v role brigádnika si pozrelo takmer 660-tisíc divákov

Predposledná časť reality šou Utajený šéf sa opäť stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. 

Utajený šéf opäť suverénne zvíťazil. Šéfa Matadoru v role brigádnika si pozrelo takmer 660-tisíc divákov
Zdroj: TV Markíza

Nová reality šou Utajený šéf sa aj so svojou 3. epizódou stala v utorok 26. novembra najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Ďalšie dve priečky v rebríčku sledovanosti patrili rovnako Markíze a jej večerným spravodajským reláciám Počasie a Televízne noviny.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahol Utajený šéf vysokú sledovanosť 13,1 percenta ako aj trhový podiel 35,7 percenta. Konkurenčná filmová ponuka televízie Joj - akčný film Rýchlo a zbesilo 5, zaznamenal v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 16,5 percenta a komédia ...kone na betóne na Jednotke RTVS trhový podiel 9,1 percenta. 

Na to, ako si prezident spoločnosti Matador Group Štefan Rosina počínal v koži radového brigádnika, bolo zvedavých až 657-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Televízne noviny boli s 590-tisíc divákmi pri obrazovkách najsledovanejšou spravodajskou reláciou na trhu, nasledujúce Počasie si nenechalo ujsť 581-tisíc divákov.

Štvrté miesto patrilo podvečernému seriálu Oteckovia, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol v rámci aktuálnej jesennej sezóny 2. najvyšší rating 10,3 percenta a trhový podiel 36,4 percenta. Ďalšie príbehy štvorice oteckov sledovalo 515-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež 2. najlepší výsledok v rámci aktuálnej série.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.