Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.11.2019, 14:10

Extrémne premeny Slovensko skončili. Markíza potvrdila ďalšiu sériu

V stredajšie večery bola drvivá väčšina z 12 epizód v čase vysielania jednotkou na trhu.

Extrémne premeny Slovensko skončili. Markíza potvrdila ďalšiu sériu
Zdroj: TV Markíza

Reality šou Extrémne premeny Slovensko, ktorá ponúka extrémne obéznym Slovákom doslova druhú šancu na život, si aj vo svojej druhej sérii podmanila divákov televízie Markíza. Záverečná epizóda sa v stredu 27. novembra 2019 stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

„So sledovanosťou 2. série reality šou Extrémne premeny Slovensko sme mimoriadne spokojní, v stredajšie večery bola drvivá väčšina z 12 epizód v čase vysielania jednotkou na trhu v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54. Veľmi nás tešia aj pozitívne divácke odozvy na sociálnych sieťach. V súčasnosti prebieha nakrúcanie nových častí, na ktoré sa diváci môžu tešiť v roku 2020.“ potvrdil pokračovanie Lukáš Kočišek, PR manažér televízie Markíza.

​Posledná epizóda druhej série šou dosiahla v obchodne podstatnej cieľovej skupine druhú najvyššiu sledovanosť na úrovni 9,3 percenta a historicky druhý najlepší trhový podiel 28,7 percenta od štartu formátu v septembri 2017. Diváci zostali pri obrazovkách aj pri nasledujúcej reality šou Farma, ktorá zaznamenala nadpriemerný trhový podiel 28,4 percenta.

Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine zaostali. Finále seriál Delukse dosiahlo na TV Joj trhový podiel 17,2 percenta a nasledujúca novinka InstaQueen podiel len 10,4 percenta. Jednotka RTVS odvysielala film Good bye, Lenin! s dosiahnutým podielom na trhu 7,5 percenta.

​​Príbeh najťažšieho účastníka Michala Gáleta, ktorý pod vedením trénera Maroša Molnára schudol neuveriteľných 107 kíl, pritiahol k obrazovkám 469-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež druhý najlepší výsledok tejto sezóny.

Priemerne si každú z 12 epizód druhej série pozrelo 407-tisíc divákov, pri prvej sérii bol priemerný počet divákov 421-tisíc. Priemerná sledovanosť v obchodne podtstatnej cieľovej skupine 12-54 bola pri obidvoch sériách 8,5 percenta, druhá séria však dosiahla vyšší priemerný trhový podiel na úrovni 26,6 percenta, prvá séria mala rovných 25 percent.

Stredajšie večery do Vianoc vyplní Markíza reprízami Chart Show, televízia Joj namiesto skončeného seriálu Delukse ponúkne divákom filmy.

Sledovanosť 2. série Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život:

Dátum vysielania Rtg000 (ind 12+)

Rtg% (ind 12-54)

Share (ind 12-54)

 PRIEMER 407 8,5 26,6
04.09.2019 288 6,3 20,6
11.09.2019 372 8,3 26,4
18.09.2019 427 9 27,2
25.09.2019 366 8,2 26,0
09.10.2019 355 7,8 24,6
16.10.2019 394 8,1 25,4
23.10.2019 428 8,7 27,7
30.10.2019 422 8,5 25,7
06.11.2019 419 8,6 26,5
13.11.2019 428 8,8 27,0
20.11.2019 506 10,5 32,3
27.11.2019 469 9,3 28,7

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 603-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá priečka v stredajšom rebríčku sledovanosti patrila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách Markíze a jej večernej spravodajskej relácii Televízne noviny. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 562-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Obidve spravodajské relácie si pripísali v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel 30 percent.

Podvečernému vysielaniu aj v stredu kraľoval rodinný seriál Markízy Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol trhový podiel 33,8 percenta. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom pod 10 percentami.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.