Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.12.2019, 12:00

Utajený šéf sa rozlúčil ako víťaz. Stal sa najsledovanejším jesenným programom Markízy

Reality šou, v ktorej si šéfovia veľkých firiem vyskúšali prácu svojich podriadených, sledovalo priemerne 640–tisíc divákov.

Utajený šéf sa rozlúčil ako víťaz. Stal sa najsledovanejším jesenným programom Markízy
Zdroj: TV Markíza

Reality šou Utajený šéf sa v utorok 3. decembra uzavrela svojou poslednou, štvrtou epizódu. Novinku uviedla televízia Markíza na obrazovku 12. novembra a už prvá epizóda sa stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším programom Markízy od štartu jesennej televíznej sezóny. Prekonala aj úspešné jesenné formáty ako Sestričky či Česko Slovensko má talent televízie Joj.

Diváci zostali Utajenému šéfovi verní aj pri ďalších troch epizódach a program sa stal najúspešnejším jesenným projektom televízie Markíza. Reality šou, ktorá bola lokálnou adaptáciou zahraničného formátu Undercover Boss, predstavila riaditeľov veľkých spoločností, ktorí týždeň pracovali v prestrojení ako brigádnici na najnižších pozíciách vo svojich firmách.

Prvým "utajeným šéfom" bol spolumajiteľ banskobystrického pivovaru Urpiner Branislav Cvik. Jeho počínanie v role brigádnika sledovalo 676-tisíc divákov, čo bolo najviac zo všetkých štyroch častí. Včerajšiu poslednú časť, kde sa za brigádnika prezliekol riaditeľ luxusného hotela Elizabeth v Trenčíne Ján Svoboda, sledovalo 648-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 to znamenalo vysokú sledovanosť 12,4 percenta ako aj trhový podiel 35,3 percenta. Akčný film Rýchlo a zbesilo 6 zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 18 percent a komédia Nevera po slovensky na Jednotke RTVS trhový podiel 8,5 percenta.

Priemerne si štyri časti Utajeného šéfa pozrelo 640–tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov si reality šou pripísala priemernú 12,5 percentnú sledovanosť a trhový podiel 34,5 percenta. V rebríčku sledovanosti mali v jesennej sezóne vyšší výkon len animovaná rozprávka Coco na Joj a Inkognito s tajnou hostkou prezidentkou Zuzanou Čaputovou.

Markíza v plánoch na ďalší rok zatiaľ neuvádza pokračovanie reality šou, ale po diváckom úspechu necháva túto otázku otvorenú. "Prvá epizóda je naďalej v oboch hlavných cieľových skupinách doposiaľ najsledovanejším programom TV Markíza v rámci aktuálnej jesennej sezóny. Obdobne vynikajúcu výkonnosť si udržali aj nasledujúce tri epizódy, pochopiteľne preto zvažujeme výrobu nových častí," uviedol PR manažér Lukáš Kočišek.

Televízie postupne končia aj s ďalšími jesennými formátmi. V sobotu 7. decembra dospeje do finále Česko Slovensko má talent televízie Joj, na Markíze sa v piatok s divákmi rozlúčia Oteckovia a v pondelok Susedia. V novom roku prinesú televízie na obrazovky ďalšie novinky, viac si o nich môžete prečítať aj v týchto článkoch:

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.