Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
09.12.2019, 12:30

Talentová šou dospela do finále. Víťazstvo mladej speváčky sledovalo pol milióna divákov

Úspešnú sezónu zakončili aj Oteckovia a Na telo, vrátia sa opäť v novom roku.

Talentová šou dospela do finále. Víťazstvo mladej speváčky sledovalo pol milióna divákov
Zdroj: TV JOJ

Finále Česko Slovensko má talent sa stalo podľa očakávaní najsledovanejším programom soboty. Víťazkou sa stala mladá 16-ročná speváčka Margaréta Ondrejková, ktorú do finále posunul zlatým bzučiakom porotca Jaro Slávik. Svojím talentom presvedčila aj divákov, ktorí jej poslali najvyšší počet SMS hlasov. Vo finále zaspievala pieseň Never Enough, soundtrack z filmu The Greatest Showman.

​Finálový večer talentovej šou sledovalo  512–tisíc divákov nad 12 rokov, v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov to pre Joj znamenalo trhový podiel 27,4 percenta. Maximom šou bolo 655-tisíc divákov, čo bolo o 20-tisíc divákov viac, ako mala šou minulý rok. 

„Šou Česko Slovensko má talent tento rok potvrdila, prečo je tou najobľúbenejšou a dodnes najúspešnejšou na Slovensku, keď vo svojej ôsmej sérii ponúkla jeden z najsilnejších ročníkov s najvyššou sledovanosťou posledných štyroch rokov,“ uviedol Marcel Grega, riaditeľ televízie Joj.

Víťazka Margaréta Ondrejková vystúpi zajtra, 10. decembra v Event House Žilina, kde odspieva adventný koncert. Prvý koncert víťazky talentovej šou bude spoločným koncertom s operným triom La Gioia, ktoré taktiež účinkovalo v Česko Slovensko má talent. Spoločne s nimi vystúpi akrobatické zoskupenie Vertigo a gitarový virtuóz Dávid Bílek.

Rekord youtube kanálu TV Joj

Talent prepisoval rekordy aj na webe. Najsledovanejšie vystúpenia na facebooku boli Katya & Nikita (5 700 000 pozretí) a Lady Viky (3 050 000 pozretí). Na webe televízie diváci najviac sledovali rovnako články o Lady Viky (480 000 klikov, spolu 2 články) a youtube bolo najsledovanejšie video z vystúpenia Katya a Nikita s počtom pozretí 4 050 000.

Počas ôsmej série šou Česko Slovensko má Talent dosiahol youtube kanál TV Joj rekord - viac ako miliardu pozretí a stal sa tak prvým slovenským youtube kanálom, ktorý túto hranicu prekonal. Doteraz má youtube TV Joj 1 078 140 255 pozretých videí.

Zdroj: TV Markíza

​Do finále dospeli aj Oteckovia, ktorí v piatok 6. decembra uzavreli svoju aktuálnu sezónu a na obrazovku sa opäť vrátia v novom roku. Priemerne si 70 častí tejto série pozrelo 415-tisíc divákov starších než 12 rokov, v obchodnej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov to pre Markízu znamenalo priemerný trhový podiel 33,4 percenta.

„Rodinný seriál Oteckovia je divácky najúspešnejším formátom posledných rokov, ktorý naďalej suverénne víťazí vo svojom podvečernom vysielacom čase, je preto logické, že už v januári 2020 sa diváci môžu tešiť na nové časti. Do deja seriálu sa v poslednej epizóde jesennej série vrátila postava Peťušky v podaní herečky Natálie Puklušovej, ktorá v novej sezóne rozhodne opäť zamieša karty,“ uviedol Lukáš Kočišek, PR manažér televízie Markíza. Oteckov počas prestávky na obrazovke nahradia Rodinné prípady.

Absolútny rekord relácie Na telo

Zdroj: TV Markíza

​Z obedňajších politických diskusií bolo opäť najsledovanejšie Na telo na Markíze, kde sa stretli v dueli premiér Peter Pellegrini a exprezident a líder strany Za ľudí Andrej Kiska. Posledné tohtoročné vydanie relácie dosiahlo v oboch hlavných cieľových skupinách absolútne najlepšie výsledky sledovanosti od svojho obnovenia v septembri 2018. Pri obrazovkách bolo rekordných 451-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v obchodnej cieľovej skupine divákov 12-54 zaznamenalo 25 percentný trhový podiel. O 5 minút 12 na Jednotke dosiahlo podiel nad 19 percentami.

Na telo bolo v oboch hlavných cieľových skupinách tiež najsledovanejším vydaním politickej diskusnej relácie za celý rok 2019 v rámci ponuky všetkých televízií, s výnimkou dvoch marcových mimoriadnych prime-time debát, ktoré TV Markíza odvysielala pred obomi kolami prezidentských volieb. Na obrazovky sa Na telo opäť vráti 12. januára.

Najsledovanejším nespravodajským programom nedele a celého víkendu bolo V siedmom nebi, ktoré si pozrelo 594-tisíc divákov starších než 12 rokov. V cieľovej skupine mladších divákov 12-54 zaznamenalo trhový podiel 22,5 percenta, česká romantická komédia LOVEnie si na Markíze pripísala mierne vyšší podiel 25,2 percenta, repríza Červeného kapitána na Jednotke dosiahla podiel pod 8 percentami.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.