Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.12.2019, 10:15

RTVS spustila Trojku. S akým úspechom?

V nedeľu 22. decembra spustila RTVS tretí programový okruh zameraný na starších divákov.

RTVS spustila Trojku. S akým úspechom?
Zdroj: RTVS

V nedeľu 22. decembra o 6:00 spustila verenoprávna televízia tretí programový okruh so sloganom „S Trojkou nikdy nezostarneš“.

Nový kanál verejnoprávnej televízie s názvom Trojka je zameraný na starších divákov s ambíciou osloviť čo najširšie publikum. Programovú štruktúru má vyskladanú z archívnej pôvodnej televíznej tvorby. Celodenné vysielanie je rozdelené do dvoch blokov - raňajšieho od 6:00 do 12:00 a večerného od 18:00 do 24:00. Medzitým sa obidva bloky reprízujú.

Novinkou je návrat hlásateliek ako hostiteliek večerného programového bloku. Tvárami Trojky sú Soňa Müllerová a Alena Heribanová, ktorá je aj hlasom nového kanála.

Zdroj: Trojka RTVS

​Prvý deň mala Trojka v programe dokumenty ako Vyznanie pútnika o Karolovi Plickovi, Zimný slnovrat na kopaniciach, Vôňa medovníkov alebo spomienky Borisa Filana a jeho hostí či zábavný program s Michalom Dočolomanským.

V prvý deň vysielania si pripísala celodenný trhový podiel 1,3 percenta, na porovnanie, Dvojka dosiahla 3,5 percentný trhový podiel a Jednotka 11,2 percenta.

Večerné vysielanie odštartoval seriál Straty a nálezy režiséra Stanislava Párnického z roku 1974, kde si hlavnú rolu začínajúceho lekára Petra Oberuča zahral Milan Kňažko, nasledovala filmová esej O čom je život očami kňaza Jána Sucháňa.

V hlavnom vysielacom čase sa jej trhový podiel zvýšil na 1,6 percenta, pričom bol vyšší ako dosiahla Dvojka, ktorá si pripísala 1,1 percenta. Tá mala na programe reprízu minuloročného koncertu Adriany Kučerovej z cyklu adventných benefičných koncertov a taliansko-americký seriál Geniálna priateľka.

Jednotka RTVS, ktorá odvysielala za sebou reprízu prvých dvoch častí historického seriálu Mária Terézia, zaznamenala 12,8 percentný trhový podiel. Pozrelo si ju 291-tisíc a druhú časť 251-tisíc divákov starších než 12 rokov. Premiéru tretej a štvrtej časti uvedie Jednotka v piatok a sobotu 27. a 28. decembra.

Zdroj údajov: PMT/KANTAR SLOVAKIA.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.